امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۱:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

داعش دختر ۲۰ ساله را زنده زنده در آتش سوزاند!

«نیروهای داعش مرتکب تجاوز بردگی جنسی و دیگر اقدامات وحشیانه می‌شوند. در یکی از موارد دختری ۲۰ ساله به خاطر اینکه نپذیرفته بود اقدام جنسی مورد نظر آنها را انجام دهد، زنده زنده سوزانده شد»

راه ملت، به نقل از پارسینه، در ادامه اقدامات غیرانسانی داعش، یک مقام سازمان ملل خبر داد که اعضای این گروه تروریستی دختری را به خاطر اینکه درخواست شیطانی آنها را رد کرده بود،‌ به آتش کشیده‌اند.

«زینب بنگورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور خشونت جنسی در منازعات و درگیری‌ها پس از دیدار با آوارگان ناشی از حملات تروریست‌ها در سوریه و عراق اخبار تکان‌دهنده‌ای از اوج وحشیگری داعش منتشر کرد.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، این مقام و گزارشگر ویژه سازمان ملل گفت: «خشونت جنسی استراتژی نهادینه شده داعش و همچنین وحشیگری ضد زنان و دختران بخشی محوری در ایدئولوژی آنها است».

در یکی از گزارش‌های منتشرشده او آمده است: «داعش پس از حمله به یکی از روستاها، زنان را از مردان و پسران تفکیک کرد و پسران و مردان ۱۴ سال و بالاتر را اعدام کردند. آن‌ها زنان و مادران را هم جدا و همچنین دختران باکره را از دیگران جدا کردند».

او تاکید کرد که در بین تروریست‌های داعش سلسله مراتبی برای انتخاب از میان زنان و دختران اسیر وجود دارد. هر یک از تروریست‌ها حداقل سه تا ۴ دختر و زن را به اسارت گرفته و پس از ۱ ماه بهره‌کشی جنسی آن‌ها را به بازار بردگان جنسی می‌فروشند.

برخی گزارش‌ها حاکی است که در یکی از موارد، دختری ۲۲ بار به عنوان برده جنسی مورد فروش قرار گرفت و در موردی دیگر یکی از «شیوخ» داعش نام خود را روی دستان دختر نگون بخت حکاکی کرد تا به دیگران بگوید او «دارایی»‌اش بوده است.

«بانگورا» همچنین افزود: «نیروهای داعش مرتکب تجاوز بردگی جنسی و دیگر اقدامات وحشیانه می‌شوند. در یکی از موارد دختری ۲۰ ساله به خاطر اینکه نپذیرفته بود اقدام جنسی مورد نظر آنها را انجام دهد، زنده زنده سوزانده شد».

منتشر شده در :2015/05/24 - 06:05|شناسه خبر: 10036 820 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه