امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۹:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مستند فرمانده کهگیلویه وبویر احمد در عملیات آزادسازی خرمشهر ساخته میشود

سردار شهید جاویدالاثر عبدالله نجفی، فرمانده گردان امام هادی (ع) از تیپ امام حسین (ع) بود که در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) به شهادت رسید و سال هاست که پیکر پاکش در دیار گمنامی، عطری از یاس بی نشان را در گستره گیتی می پراکند.

راه ملت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مستند سردار شهید عبدالله نجفی فرمانده گردان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

سرهنگ امرالله درفشی درجمع خبرنگاران ، با بیان اینکه امسال در ستاد بزرگداشت سوم خرداد کهگیلویه و بویراحمد مصوبات بیشتری نسبت به سال گذشته داشتیم، اظهار داشت: مسئولین در سالجاری با اهتمام بیشتری پای کار آمدند و مصوبات کمیته‌های چهارگانه نیز به شهرستان ها ابلاغ شد.

وی افزود: همچنین در شهرستان‌های استان فرماندهان سپاه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه  به تبیین حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر پرداختند.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سردار شهید عبدالله نجفی فرماندهی گردان رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات بیت‌المقدس را بر عهده داشت، بیان کرد: مستند این سردار شهید با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و حوزه هنری استان تهیه می‌شود.

درفشی یکی از وظایف کنونی بنیاد حفظ آثار را نشر ایثارها و رشادت‌های دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: تنها جنگی که شرق و غرب عالم در آن هماهنگ شدند، جنگ ایران و عراق بود که در این جنگ ۸ ساله تمام اقشار ملت ایران در قالب‌های مختلف حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس از آن پیرزن روستایی که به جبهه‌ها کمک می کرد تا کسانی که در خط مقدم بودند نقش داشتند و وظیفه ما امروز نشر این ایثارها و نقش‌هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر قله دفاع افتخارات دفاع مقدس بود که فتح‌الفتوح ۸ سال دفاع مقدس نیز خوانده می‌شود، اظهار کرد: نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد نیز در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس تاریخی، حیاتی و تأثیرگذار بوده است.

سردار شهید جاویدالاثر عبدالله نجفی، فرمانده گردان امام هادی (ع) از تیپ امام حسین (ع) بود که در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) به شهادت رسید و سال هاست که پیکر پاکش در دیار گمنامی، عطری از یاس بی نشان را در گستره گیتی می پراکند.

منتشر شده در :2015/05/25 - 04:05|شناسه خبر: 10058 726 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه