امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۸:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس جدید دانشگاه یاسوج: پرهیز از سیاست‌زدگی اولویت کاری دانشگاه یاسوج است

رئیس جدید دانشگاه یاسوج پرهیز از سیاست‌زدگی را اولویت کاری در دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش راه ملت، محمودرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود که با حضور معاون وزیر علوم شد ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به برنامه‌های کاری خود در دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: اساسی‎ترین کار که دنبال آن هستیم پرهیز از سیاست‌زدگی در دانشگاه و جلوگیری از قانون‌گریزی است.

رئیس جدید دانشگاه یاسوج با بیان اینکه در همه امور باید نقد وجود داشته باشد، گفت: نقد محوری از برنامه‎ها و اولویت‎ها در دانشگاه بوده که در تمامی امور از نقد منصفانه استقبال می‎کنیم.

وی افزایش ظرفیت نقدپذیری برای توسعه دانشگاه‎ها را مهم عنوان کرد و گفت: با نقد منصفانه می‎توان نواقصات را برطرف و نقاط قوت را ارتقاء بخشید.

رحیمی از دیگر برنامه‌های کاری خود در دانشگاه یاسوج مشورت‌پذیری را مطرح کرد و گفت: آغاز به کار شورای مشورتی دانشگاه یاسوج از برنامه‎های در دستور این دانشگاه است.

رئیس جدید دانشگاه یاسوج جذب حمایت خیرین را از اولویت‎های کاری بیان کرد و گفت: پرهیز از تنش‌زدایی و گریز از هنجارها از دیگر برنامه‎های در دستور کار است.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه آموزش ارتقاء توسعه نظام آموزشی و توسعه تحصیلات تکمیلی را در دستور کار داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم همکاری حوزه‎ها و بخش‎های مختلف شاهد توسعه هرچه بیشتر دانشگاه یاسوج در تمامی زمینه‎ها باشیم.

رحیمی با اشاره به برنامه‎های خود در حوزه پژوهش تصریح کرد: راه‎اندازی آزمایشگاه مرکزی از اقدامات دکتر رمضانی بوده که راه وی را ادامه خواهیم داد و به دنبال تخصیص بودجه بیشتر برای اتمام این آزمایشگاه هستیم.

رئیس جدید دانشگاه یاسوج غنا بخشیدن به فعالیت‎های فرهنگی و احیای ارتباط مغفول مانده جامعه با دانشگاه از دیگر برنامه‎ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دوران مدیریت سابق اقدامات خوبی صورت گرفت و برای تقویت زیرساخت‎ها راه دکتر رمضانی را ادامه می‎دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به وضعت رفاهی کارکنان و پرسنل دانشگاه را در دستور کار داریم، گفت: امیدواریم بتوان تحول عظیمی در حوزه علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و عمرانی دانشگاه یاسوج ایجاد کرد./فارس

 

منتشر شده در :2015/05/26 - 01:05|شناسه خبر: 10109 677 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه