امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۲:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح مجتمع بزرگ ایثارگران در استان کهگیلویه وبویر احمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت یازدهم بویژه رییس جمهوری خود را متعهد و پاسخگوی مطالبات و خواسته های بحق جامعه ایثارگران می داند و این مهم در عمل نیز تحقق یافته است.

راه ملت، استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت یازدهم بویژه رییس جمهوری خود را متعهد و پاسخگوی مطالبات و خواسته های بحق جامعه ایثارگران می داند و این مهم در عمل نیز تحقق یافته است.

سید موسی خادمی در دیدارجمعی از جانبازان بالای ۷۰درصد کهگیلویه وبویراحمد افزود: سرکشی ودیدار از خانواده های معزز شهدا و جانبازان باهدف پاسداشت مجاهدتهای این قشرشریف به یک اولویت مهم دولت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مجاهدت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران با هیچ خدمتی قابل جبران نیست، افزود: خواسته ها و مطالبات این قشر عزیز جامعه باید به نحو مطلوب اولویت بندی شود.

وی از متولیان امر و مشاور امورایثارگران خود خواست تا دغدغه ها و مشکلات اساسی جامعه ایثارگران استان را در عرصه های مختلف احصا و با یک کاربرنامه ریزی شده تمهیدات و تدابیر لازم برای رفع این مشکلات را بر اساس اولویت بیندیشند.

خادمی تصریح کرد: یکی ازخواسته ها ومطالبات جدی جامعه ایثارگران استان توسعه بیمارستان روانی سلمان یاسوج است که برای تامین اعتبار مورد نیاز آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: اعتبار مورد نیاز ساخت این بیمارستان با حدود یکهزار و ۲۵۰ مترمربع در پنج طبقه حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خادمی همچنین از آمادگی سازمان اقتصادی کوثر برای تامین اعتبار لازم و اجرای عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی ایثارگران استان خبر داد و گفت: این مهم بستگی به همکاری و تایید ریییس سازمان بنیاد شهید کشور و واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه مشکل واگذاری زمین این مجتمع به بنیاد شهید استان مرتفع شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه رفاهی، تفریحی و ورزشی افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خادمی با بیان اینکه عزت، سرافرازی و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی ها و جانبازی جانبازان است خواستار تکریم عملی و ادامه راه پرفروغ ایثارگران و شهدا از سوی نسل جوان امروز شد.

منتشر شده در :2015/05/28 - 07:05|شناسه خبر: 10156 558 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه