امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۳:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرداخت ۵۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه گفت: در ماه گذشته ۵۲ فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار ۵۹۷ میلیون ریال به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر اعطاء شد. امرالله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار راه ملت افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه درسال گذشته به منظور کمک به اشتغال و خوداتکایی خانوادها به اعطای وام‌های خوداشتغالی و […]

فروزنده

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه گفت: در ماه گذشته ۵۲ فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار ۵۹۷ میلیون ریال به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر اعطاء شد.

امرالله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار راه ملت افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه درسال گذشته به منظور کمک به اشتغال و خوداتکایی خانوادها به اعطای وام‌های خوداشتغالی و خودکفایی در تمامی زمینه‌ها اقدام کرده است که بسیاری از خانواده‌های تحت حمایت به مرحله خود کفایی رسیده و از گردونه حمایت خارج شدند.

وی بیان کرد: به موازات اعطای وام‌های خوداشتغالی این نهاد در ماه گذشته ۵۲فقره وام قرض‌الحسنه با اعتباری بالغ بر ۵۹۷ میلیون ریال به مددجویان واقشار آسیب پذیر اعطا کرد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تامین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک هزینه‌های تحصیل با در نظر گرفتن تمامی شرایط و رعایت اولویت‌ها و استحقاق‌ها و اخذ تعهدات و ضمانت‌های معتبر به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: سیاست کلی این نهاد توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت است و به تمام خانواده‌های تحت حمایت با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت های موجود هر منطقه وام خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی اعطاء خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: روند اعطای وام‌های قرض الحسنه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

منتشر شده در :2015/06/02 - 03:06|شناسه خبر: 10276 569 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه