امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۵:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مفتی مصری:موتورهای جستجوگر حرام هستند!

مفتی مصری طی یک ادعای جنجالی اعلام کرده است که موتورهای جستجو‌گر دجال‌اند و بکارگرفتن آنها حرام است! این فتوا موجی از واکنش ها و اعتراضات کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است. به گزارش روزنامه القدس العربی؛ “مصطفی العدوی” از مفتی های مصری فتوا داده که استفاده از موتورهای جستجوگر و پایگاه […]

مفتی مصری طی یک ادعای جنجالی اعلام کرده است که موتورهای جستجو‌گر دجال‌اند و بکارگرفتن آنها حرام است! این فتوا موجی از واکنش ها و اعتراضات کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

به گزارش روزنامه القدس العربی؛ “مصطفی العدوی” از مفتی های مصری فتوا داده که استفاده از موتورهای جستجوگر و پایگاه های الکترونیکی حرام است. برپایه این گزارش، این مفتی مصری گفته موتورهای جستجوگر هنگام بکارگرفتن آنها کلید‌واژه‌ها را به سرعت برای کاربر روی صفحه می آورند. این مسئله نوعی پیشگویی و کهانت بوده که در اسلام حرام است!

وی اظهار داشت موتورهای جستجوگر مانند دجال به پیشگویی می پردازند و کلید‌واژه ها را برای جمله مورد نظر به سرعت در اختیار کاربر قرار می دهند. این فتوا موجی از واکنش ها و اعتراضات کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

منتشر شده در :2015/06/06 - 09:06|شناسه خبر: 10446 588 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه