امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۹:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با همکاری اطلاعاتی پلیس استان کهگیلویه وبویر احمد صورت گرفت کشف ۱۹۱کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری ازتوقیف یک دستگاه خودرو سورتتو حامل ۱۹۱کیلو و ۲۰۰گرم تریاک در یک عملیات پلیسی ،خبر داد.

به گزارش راه ملت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”نورعلی یاری” در تشریح جزئیات این خبراظهارداشت:با همکاری اطلاعاتی پلیس استان کهگیلویه وبویر احمد ماموران انتظامی استان از انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو  سورنتو از یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان به سمت استانهای همجوار آگاهی یافته وتعقیب این خودرو را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری ادامه داد: ماموران پس از رصد دقیق مسیر حرکت خودرو جهت متوقف کردن آن ضمن اجرای طرح مهار اقدام به برقراری تور ایست وبازرسی کردند که راننده سورنتو بدون توجه به علائم هشدار دهنده نصب شده درجاده و دستور ایست ماموران از محل متواری شد.

سردار یاری تصریح کرد: با فرارخودرو و بی توجهی راننده به دستور ایست بارعایت کلیه جوانب ایمنی و قانون بکار گیری سلاح یکی ازماموران زبده لاستیک خودرو راهدف قرارداد که باوجوداصابت گلوله به لاستیک، راننده با لاستیک پنچرهمچنان به حرکت خود ادامه داد.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد با توقف خودرو راننده به کوههای اطراف روستای ریگ از توابع شهرستان لردگان متواری که با تلاش خستگی ناپذیر ماموران وپس از چند کیلومتر تعقیب وگریز متهم نیز دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

به گفته وی در بازرسی از این خودرو ۱۹۱کیلو و۲۰۰گرم تریاک کشف ومتهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منتشر شده در :2015/06/07 - 03:06|شناسه خبر: 10523 1029 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه