امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۲:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه خبر داد: احداث فرهنگ سرا در محله گلزار دهدشت

وی از احداث فرهنگ سرا با اعتبار ۱۰۰ ملیون تومان در محله گلزار دهدشت خبر داد اضافه کرد: بیکاری،نبود مکان های فرهنگی،ورزشی و تفریحی از جمله مشکلات محله گلزار می باشد.

به گزارش خبرنگار راه ملت،ظهر امروز سرگرد برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دشمنان تهدیدات بسیاری رااز ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران داشتند افزود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس و ایجاد فتنه های متفاوت در سال های بعد از بیروزی انقلاب اسلامی از جمله این تهدیدات و تلاش ها برای برانداری نظام اسلامی است

وی به اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تمام این عرصه ها و جنگ های فیزیکی از ملت ایران شکست خورده اند گفت: تلاش خود راه درفضای فرهنگی و اعتقادی جوانان با ایجاد جنگ های نرم آغاز کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه دفاع ملت ایران باید متناسب یا این جنگ نرم باشد افزود سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در مقابل هرگونه تهدیدی دفاع متناسب با آن تهدید را انجام خواهد داد.

برومند زاده از ایجاد تفرجگاه فرهنگی در محل پارک شهید دستغیب خبر داد و اضافه کرد:این تفرجگاه جهت برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با اعیاد و مناسبت های مذهبی ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این تفرجگاه فرهنگی و هنری غرفه هایی با موضوع پوشاک و پوشش اسلامی، لوازم تحریر اسلامی ، برگزاری نماز جماعت ،برپایی ایستگاه پاسخ به مسائل شرعی با استفاده از روحانیون شهرستان و … برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه با مطالعه و بررسی که از محله های مختلف شهر دهدشت انجام شده است افزود: محله گلزار دهدشت را برای اجرای برنامه فرهنگی انتخاب کرده ایم.

وی از احداث فرهنگ سرا با اعتبار ۱۰۰ ملیون تومان در محله گلزار دهدشت خبر داد اضافه کرد: بیکاری،نبود مکان های فرهنگی،ورزشی و تفریحی از جمله مشکلات محله گلزار می باشد.

برومند زاده گفت: در این مجتمع فرهنگی و هنری نمایشگاه های مخلتف به صورت فصلی برپا خواهد شد.

۱ DSC06881 DSC06882 DSC06883

منتشر شده در :2015/06/10 - 03:06|شناسه خبر: 10655 1238 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه