امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۹:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جوان عصبانی پدر و مادر خود را آتش زد!

متهم ۳۲ ساله این پرونده جنایی که دارای سابقه کیفری است ادامه داد: من و پدرم هر دو در یک شرکت توزیع مواد غذایی کار می کردیم ولی در لحظه جنایت به خاطر عصبانیت شدید حال خودم را نمی فهمیدم.

راه ملت، دقایقی بعد خودروهای آتش نشان آژیر کشان در جاده قدیم قوچان متوقف شدند و شعله های آتش را اطفا کردند اما ناگهان در میان دودهای غلیظ، اجساد سوخته زن و مردی میانسال در صندلی عقب پراید نمایان شد و بدین ترتیب، احتمال وقوع جنایت قوت گرفت.

مأموران کلانتری کاظم آباد نیز که به همراه سرگرد بهسودی (رئیس کلانتری) در محل حضور یافته بودند مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، «قاضی علی اکبر صفائیان» در حالی عازم محل کشف اجساد شد که هنوز هویت قربانیان این جنایت هولناک فاش نشده بود.

تحقیقات میدانی مقام قضایی نشان داد: اجساد زن ۴۹ ساله و مرد ۵۲ ساله ای درون یک تخته پتو پیچیده شده و در صندلی عقب خودرو به طور کامل سوخته است. تکه هایی از یک گلدان شکسته سفالی، شیشه نوشابه و گوشی تلفن سوخته نیز داخل این خودرو کشف شد و اجساد قربانیان برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

«قاضی صفائیان» که در همان مراحل اولیه تحقیقات با توجه به سن و سال مقتولان احتمال وقوع یک جنایت خانوادگی را می داد با صدور دستورات ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست هر چه سریع تر برای کشف هویت اجساد اقدام کنند.

در حالی که بررسی های کارآگاهان روی «گوشی سوخته» و شماره پلاک خودرو به سرنخ های مهمی از یک جنایت خانوادگی رسیده بود، دختری نیز با مراجعه به کلانتری کاظم آباد از مفقود شدن پدر و مادرش خبر داد که مشخص شد مقتولان پدر و مادر دختر مذکور هستند. بدین ترتیب با شناسایی هویت اجساد، کارآگاهان پلیس آگاهی به منزل مقتولان واقع در دوست آباد یک عزیمت کردند و به تحقیق در این باره پرداختند.

آثار موجود بیانگر آن بود که زن و مرد میانسال در منزل خودشان به قتل رسیده اند و شب حادثه نیز تنها پسر ۳۲ ساله آنان در منزل حضور داشته است. بنابراین به دستور قاضی صفاییان، فرزند ناخلف بازداشت و به پلیس آگاهی هدایت شد.

او که در ابتدا سعی داشت ارتکاب هر گونه جنایتی را انکار کند، وقتی در برابر شواهد موجود و اظهارات خواهرش قرار گرفت دیگر چاره ای جز بیان حقیقت ندید و گفت: چند روزی همسرم در منزل نبود و من به منزل پدرم رفته بودم. آن شب نیز در منزل خاله ام مهمان بودیم. وقتی بعد از نیمه شب به خانه پدرم بازگشتیم دوباره پدر و مادرم به خاطر اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند من هم که ناراحت بودم ناگهان با شیشه نوشابه پدرم را به قتل رساندم. وقتی مادرم دخالت کرد، او را نیز با گلدان سفالی کشتم. سپس اجساد را درون پتو گذاشتم و با خودروی پدرم به محل کشف بردم، اما آن جا نمی دانم چرا خودرو آتش گرفت و آن ها در شعله های آتش سوختند.

متهم ۳۲ ساله این پرونده جنایی که دارای سابقه کیفری است ادامه داد: من و پدرم هر دو در یک شرکت توزیع مواد غذایی کار می کردیم ولی در لحظه جنایت به خاطر عصبانیت شدید حال خودم را نمی فهمیدم.

منتشر شده در :2015/06/14 - 12:06|شناسه خبر: 10827 764 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه