امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۵:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شرکت نقت و گاز گچساران برنامه ای برای استخدام ندارد

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران گفت: دستورالعملی جهت استخدام نیروی رسمی و پیمانی به شرکت نفت این شهرستان ابلاغ نشده است.

راه ملت، به نقل از فارس؛ ساسان حبیبی امروز، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه توسعه اشتغال، نیروی انسانی را از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: عدم استفاده موثر از نیروی انسانی که در واقع سرمایه ملی یک جامعه محسوب می‌شود، موجب بروز بیکاری و به تبع آن معضلات اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

 وی با اشاره به معضلات ناشی از بیکاری و عدم وجود اشتغال در جامعه، افزود: بیکاری و تداوم آن در جامعه علاوه‎ بر مشکلات فردی، موجب نابودی ارزش‌های جامعه و معضلاتی چون هدر رفتن منابع تولید، عادت به بیکاری و کاهش اعتماد به نفس نیروی انسانی در جامعه نیز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه ایجاد اشتغال و فراهم ساختن زیرساخت‌های آن در سطح شهرستان با مشارکت همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و مقابله با بیکاری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کمین نسل جوان جلوگیری می‌کند.

حبیبی به فعالیت بیش از ۷ هزار نیروی رسمی و قراردادی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در خصوص جذب نیرو در این شرکت برنامه‌ای در دستور کار نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به آمار بیکاری در شهرستان، همه نهادها باید برای رفع این مشکل در صحنه حضور پیداکنند، ادامه داد: شرکت نفت گچساران باتوجه به عدم نیاز به نیرو در شرایط کنونی، به هیچ عنوان پاسخگوی این امر نیست.

وی با اشاره به خواسته مردم این شهرستان جهت اشتغال در شرکت نفت، تاکید کرد: دیدگاه مردم و به ویژه نسل جوان باید از اشتغال در ادارات به ویژه این شرکت تغییر کند، در حقیقت نگاه‌ها باید از شرکت نفت به سمت‌ و سوی بخش‌های دیگر از جمله بخش خصوصی ارتقا یابد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران با یادآوری این موضوع که برخی از مردم گچساران اشتغال را تنها در شرکت نفت می‌بینند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه دستورالعملی درباره جذب و استخدام نیروهای رسمی و پیمانی به این شرکت ابلاغ نشده است.

حبیبی در ادامه با اشاره به تعامل و مشارکت مسئولان نفتی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی در سطح شهرستان، بیان کرد: این شرکت تاکنون با ارائه خدمات متنوع فرهنگی در سطح شهرستان علاوه‌ بر ایجاد امنیت و آرامش برای خانواده‌های نفتی، اهتمام ویژه‌ای در راستای مشارکت و اجرای چنین برنامه‌هایی برای همه مردم داشته است.

وی با بیان اینکه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شرکت نفت گچساران، توسعه و فراهم ساختن زیرساخت‌های فرهنگی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام عظمای ولایت است، گفت: مسئولان این شرکت علاوه‎ بر ایجاد زمینه‌های تولید با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی اقدامات قابل توجهی در راستای اشاعه فرهنگ دینی انجام داده اند.

 

منتشر شده در :2015/06/15 - 09:06|شناسه خبر: 10899 758 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه