امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۸:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای حومه غربی کهگیلویه

با بهره برداری این طرح ۴۱۲ خانوار با جمعیت بالغ بر یک هزار و ۷۱۰ نفر از نعمت گاز برخوردر خواهند شد.

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ گازرسانی به ۱۶ روستای حومه غربی دهدشت به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار راه ملت، هوشنگ صیدالی در حاشیه کلنگ زنی گازرسانی حومه غربی دهدشت در جمع خبرنگاران افزود: در راستای ابلاغیه وزارت نیرو جهت تامین انرژی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار این دستور در استان ما و به تبع در شهرستان کهگیلویه شروع شده است.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۱ روستا در سه حوزه کهگیلویه، چرام و لنده انتخاب پیمانکار شدند میزان اعتبار برای این سه پروژه را ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملیات شبکه گذاری این روستاها با فاصله ۶ الی ۷ ماه به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد روستای صنوگان، فیلگاه، چهاپ، کلگه برون، علی آباد، آب کاسه، سرماهور، بویری، کوشک امیرالمومنین، نقاره خانه و پیربادامی را از جمله روستاهای حومه غربی که انتخاب پیمانکار واقع شدند عنوان کرد.

صیدالی خاطرنشان کرد: با بهره برداری این طرح ۴۱۲ خانوار با جمعیت بالغ بر یک هزار و ۷۱۰ نفر از نعمت گاز برخوردر خواهند شد.

وی اضافه کرد: شروع و تکمیل این پروژه برای ۲۲۰ روز مشخص شده است.

صیدالی میزان اعتبار برای این پروژه را ۲۰ میلیارد ریال عنوان افزود: قریب به ۳۸ هزار ۲۴۴ مترشبکه انتقال در سایزهای مختلف پلی اتیلن جهت اجرا نیاز دارند.

مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این روستاها از طریق خط تغذیه ۶ اینچی به همراه نصب ایستگاه با ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت گازرسانی می‌شوند.

به گزارش راه ملت؛ مجموع مشترکین گاز در شهرستان کهگیلویه ۳۶ هزار و ۸۶۵ مشترک است که از این تعداد ۲۷ هزار و ۸۴۴ مشترک شهری و ۸ هزار و ۹۸۳ مشترک روستایی هستند.

منتشر شده در :2015/06/26 - 12:06|شناسه خبر: 11269 570 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه