امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۰:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تودیع و معارفه مدیر ناحیه برق کهگیلویه برگزار شد

پوزش ادامه داد : فاصله طولانی شبکه های برق مشکلاتی را در حوزه کهگیلویه بوجود آورده است که نیازمند توجه جدی مسئولان است .

به گزارش راه ملت ، قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان در این آئین گفت : برای برقرسانی به مشترکان مختلف ، تلاش های فراوانی توسط پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان انجام می شود .

“نادر جانی پور” با بیان اینکه سال گذشته نرخ تلفات انرژی در این استان حدود ۲۳ درصد بوده است افزود : کاهش تلفات انرژی از مهمترین سیاست های کاری شرکت توزیع نیروی برق این استان می باشد .

وی تصریح کرد : تلاش های این شرکت بر اساس پاسخ دادن به اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش هزینه ها خواهد بود .

همچنین فرماندار کهگیلویه در این مراسم تلاش برای خدمت به مردم در نظام مقدس اسلامی را یک افتخار برای مدیران دانست و گفت : جابجایی مدیران طبیعی است و این جابجایی ها بدنبال تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف انجام می شود .

“علی پوزش” افزود : مدیران باید با بسیج امکانات در خدمت مردم باشند و دستیابی به اهداف سازمانی جز با همدلی و همزبانی امکانپذیر نخواهد بود .

وی صنعت برق را از زیرساخت های توسعه ای عنوان کرد و اظهار داشت :توجه به این صنعت می تواند بسترهای توسعه ای را بهتر فراهم کند .

پوزش با بیان این مطلب که فاصله طولانی شبکه های برق مشکلاتی را در حوزه کهگیلویه بوجود آورده است که نیازمند توجه جدی مسئولان است افزود : احداث ایستگاههای فوق توزیع می تواند کمک شایانی به پایدار نمودن برق این مناطق نماید .

فرماندار کهگیلویه انشعابات غیره مجاز ، سرقت از شبکه ها و برخی از معارضات اجتماعی را از مهمترین مشکلات حوزه صنعت برق برشمرد و گفت : راه اندازی اتفاقات دوم جهت پاسخگویی بهتر به مشترکین ، احداث ایستگاههای فوق توزیع و خطوط توزیع ۲ مداره از  مهمترین خواسته ای این شهرستان کهگیلویه می باشند .

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات کاظم رزمه رئیس پیشین تجلیل و خسرو پرویزی بعنوان رئیس جدید شرکت برق کهگیلویه معرفی شد .

منتشر شده در :2015/06/27 - 11:06|شناسه خبر: 11323 747 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه