امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۴:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

میدان میوه و تره بار یاسوج افتتاح شد

سطح زیر کشت باغ های کهگیلویه وبویراحمد افزون بر ۴۱ هزار هکتار و میزان تولیدات سالانه محصولات باغی در این استان نیز ۱۹۷ هزار و ۶۰۰ تن است.

راه ملت، به نقل از ایرنا، محمد علی جاوید گفت: این مکان و زمین چهار هکتاری در مدت این ۱۴سال دچار تغییرات مختلف کاربری از جمله ترمینال مسافربری برون شهری یاسوج که به هیچ وجه نیز در شان مردم و شهروندان نبود، شده بود و حدود دو هزار مترمربع آن نیز بدون هیچ گونه نظارتی تبدیل به جایگاه سی .ان. جی شد.

شهردار یاسوج در آیین افتتاح این میدان میوه وتره بار، افزود : زمین این میدان در سال ۸۰ و با همین کاربری به میزان چهار هکتار از سوی شهرداری خریداری شد.

جاوید با اشاره به وجود معضلات و مشکلات متعدد در حوزه تنظیم بازار میوه ، نبود مکان های مناسب در این راستا و وجود بیش از ۶۰۰ وانت بار در حاشیه جاده های ورودی شهر یاسوج،گفت: بدون شک با افتتاح این میدان بخش عمده ای از معضلات موجود مرتفع خواهد شد.

وی حمایت از صنف میوه فروشان و قطع کردن دست دلالان و سودجویان و برچیده شدن مافیای بازار میوه در شهر یاسوج را از اهداف مهم در راه اندازی این میدان اعلام کرد.

جاوید با بیان اینکه میزان سود ماهانه شهرداری یاسوج از اجاره این میدان میوه و تره بار کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال است، گفت: یکی از اهدف اساسی در راه اندازی این میدان ساماندهی وضعیت بازار میوه در شهر یاسوج است.

جاوید خواستار حمایت مسوولان ومقامات اجرایی استان و همکاری سایر دستگاه های اجرایی وخدمات رسان از سرمایه گذار میدان میوه وتره بار یاسوج شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز افتتاح میدان میوه وتره بار دریاسوج را بهترین و مناسب ترین راهکار و ابزار قدرتمندی برای مقابله با مافیای بازار میوه دانست.

پژمان نیک اقبالی به ضرورت میدان میوه وتره بار در شهر یاسوج و تنظیم بازار دراین حوزه خبر داد وگفت: افتتاح این میدان دست مافیای این بازار و گران فروشی های نامتعارف در این حوزه را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

سطح زیر کشت باغ های کهگیلویه وبویراحمد افزون بر ۴۱ هزار هکتار و میزان تولیدات سالانه محصولات باغی در این استان نیز ۱۹۷ هزار و ۶۰۰ تن است.

منتشر شده در :2015/06/29 - 01:06|شناسه خبر: 11416 740 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه