امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۶:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست بررسی مشکلات بخش سوق با حضور استاندار برگزار شد

وی با بیان اینکه، منابع کشور برای انجام طرح‌ها و پروژه‌ها محدود است، افزود: با وجود این محدودیت ها در حد توان در جهت رفع مشکلات مردم بخش سوق تلاش می کنیم.

راه ملت، به نقل از پورتال استانداری کهگیلویه وبویر احمد، دکترسیدموسی خادمی در نشست بررسی مشکلات بخش سوق، افزود:محدود بودن منابع و وضعیت نامطلوب اعتبارات موجب شده است تا نتوانیم خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات موجود در بخش سوق و سایر بخش‌ها و شهرستان‌های استان را رفع کنیم.

دکترسیدموسی خادمی ، افزود: مجموعه دولت ومدیران با مشکلات موجود در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بیگانه نیستند.

وی اظهار داشت: نیازها و خواسته ها بسیارند و سعی می کنیم با مردم صادقانه مسائل را مطرح و در حد توان تلاش کنیم و با جدیت پیگیر و دنبال کارها باشیم.

خادمی تصریح کرد: سوق به عنوان زادگاه و پرورشگاه، گنجینه نیروها و ظرفیت های فرهنگی، علمی و مذهبی است وحتی به لحاظ مشارکت در دوران دفاع مقدس الگو هستند.

وی یادآور شد:عدم دسترسی مردم بخش سوق به جاده مناسب از مشکلات اساسی مردم این منطقه است و مجموعه مدیران استان و همه ما به عنوان نمایندگان دولت در استان نگران وضعیت این جاده هستیم.

استاندار افزود: قطعه اول جاده سوق – دهدشت – لنده به طول سه کیلومتربا پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال ساخت است که در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

خادمی ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان موظف شده از محل اعتبارات راه روستایی برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهر سوق جاده مناسب احداث کند.

وی با بیان اینکه، منابع کشور برای انجام طرح‌ها و پروژه‌ها محدود است، افزود: با وجود این محدودیت ها در حد توان در جهت رفع مشکلات مردم بخش سوق تلاش می کنیم.

منتشر شده در :2015/06/30 - 08:06|شناسه خبر: 11485 637 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه