امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۱:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امیر تتلو برای جلب توجه وزارت ارشاد آهنگ “انرژی هسته ای” میخواند!

همچنین با بیان این که قصد دارد با دریافت مجوز برای طرفداران خود در داخل کشور کنسرت برگزار کند، از وطن پرستی اش گفته که به جاهای مختلفی در جهان رفته است ولی فقط علاقه دارد در ایران باشد و در کشور خود باشد. در انتها هم گفت امیدوار است که خواندن این آهنگ تاثیر مثبتی در نگاه مسئولین وزارت برای دادن مجوز داشته باشد.

امیر مقصودلو در جدیدترین موسیقی خود برای جلب توجه مسئولین وزارت ارشاد قصد دارد آهنگی با مضمون انرزی هسته ای تهیه کند.

امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو از آن دسته خوانندگانی است که تلاش های مختلفی برای دریافت مجوز از وزارت ارشاد کرده است، او با خواندن موسیقی های مناسبتی مختلف سعی بر آن دارد که اعتماد مسئولین وزارت ارشاد را جلب کند.

از جمله کارهای مناسبتی وی باید به مواردی چون: صاحب ویژه ماه مبارک رمضان، من یکی از اون یازده تام ویژه مسابقات جام جهانی و …. اشاره کرد. امیر تتلو در جدیدترین موسیقی خود قصد دارد در مورد مسئله هسته ای آهنگی بسازد، وی با انتشار فایل صوتی در فضای مجازی هدف خود از خواندن آهنگ های مناسبتی را وادار نمودن مسئولین وزارت ارشاد برای دادن مجوز به این خواننده زیر زمینی است.

همچنین با بیان این که قصد دارد با دریافت مجوز برای طرفداران خود در داخل کشور کنسرت برگزار کند، از وطن پرستی اش گفته که به جاهای مختلفی در جهان رفته است ولی فقط علاقه دارد در ایران باشد و در کشور خود باشد. در انتها هم گفت امیدوار است که خواندن این آهنگ تاثیر مثبتی در نگاه مسئولین وزارت برای دادن مجوز داشته باشد./داغ نیوز

۳۸۸۷۴_۷۴۸

منتشر شده در :2015/07/01 - 11:07|شناسه خبر: 11523 1005 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه