امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۱:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در جلسه شورای شهر دهدشت/انتقاد طیف اقلیت از مدیریت شهری در شهرداری دهدشت

وی در پایان از شورای شهر دهدشت خواست با توجه به شعار سال برای بهبود وضعیت شهر با هم هم دل شوند.

جلسه امروز شورای شهر دهدشت  با حضور حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم  شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.

به گزارش راه ملت : در ابتدای این جلسه موسوی امجد، عضوشورای اسلامی شهر دهدشت با انتقاد از روند حاکم بر شورای شهر از دو دسته آن انتقاد کرد.

وی افزود: مردم از عملکرد دوساله شهرداری دهدشت راضی نیستند زیرا کار خاصی در مدیریت شهری شهر دهدشت انجام نشده است .

این عضو شورای شهر بیان کرد که بعضی از اعضای شورای شهر از وضعیت پروژه ها و درآمدها شهری داری بی خبراند و ی افزود طیف اقلیت شورای شهر خواستار شفاف سازی در شهرداری و شورای شهر هستند.

وی عنوان کرد: اگر مردم، شورا و شهرداری با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند، مشکلات شهر رفع می شود با این حال شهرداری باید از شورا تبعیت کند تا شهر به سوی آبادانی سوق داده شود.

در ادامه امیررضا خوش آیین عضو دیگر شورای شهر دهدشت با بیان اینکه شهرداری دهدشت با مشکلات مالی بسیار زیاد رو به رو است بدهی شهرداری دهدشت را ۴ میلیارد اعلام کرد و از نماینده شهرستان خواستار کمک به شهرداری دهدشت شد .وی افزود که اختلافات درونی کمکی به بهبود وضعیت شورای شهر نخواهد کرد .

در این جلسه دکتر تخشا شهردار دهدشت  گزارشی از علمکرد دوساله شهرداری دهدشت  ارائه داد . وی گفت پروژه در حال ساخت شهرداری دهدشت نیاز به تامین اعتبار دارند تا به پایان برسند.

در ادامه بزرگواری نماینده مردم  شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان ،هدف اصلی اعضاء شورای شهر را خدمت به مردم دانست وی با اشاره به اینکه هم اعضای شورای شهر در پایان باید به مردم پاسخگو باشند .

نماینده مردم  شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود:تلاش ها بسیار زیاد برای بهبود وضیعت شهر دهدشت شده است

وی در پایان از شورای شهر دهدشت خواست با توجه به شعار سال برای بهبود وضعیت شهر با هم هم دل شوند.

گزارش و عکس : سید روح اله احمدی

تصاویر

IMG_7436 IMG_7437 IMG_7439 IMG_7442

 

 

 

منتشر شده در :2015/07/02 - 03:07|شناسه خبر: 11556 1271 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه