امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۰:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نمایشگاه صنایع‌دستی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی مرداد‌ماه سال جاری و با حضور استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

 راه ملت، محمود باقری ظهر امروز در کارگروه گردشگری و خدمات سفر استان کهگیلویه و بویراحمد به تعطیلات عید فطر در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربه سال گذشته و هجوم مسافران در تعطیلات عید فطر به استان خصوصا شهر یاسوج نیاز است که تمام دستگاه‌های عضو خدمات سفر و کارگروه گردشگری در روز‌های عید فطر با آمادگی کامل پذیرای حضور مسافران و گردشگران باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با حضور تمام استان‌های کشور در شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه مرداد‌ماه سال جاری در محل پارک مهرورزی یاسوج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مجوز برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی به وسیله سازمان میراث فرهنگی صادر شده و اعتباری در همین خصوص نیز در گرفته شده است و نمایشگاه میراث فرهنگی با حضور تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: با توجه به حضور گردشگران برای سفر به استان و همچنین بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی لازم است ادارات مهمانسراهای خود را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دهند.

باقری همچنین از برگزاری جشنواره شب‌های یاسوج خبر داد و عنوان کرد: با توجه به خواسته سازمان میراث فرهنگی مبنی بر تعریف یک رویداد جاذب گردشگری متناسب با ایام تابستان جشنواره شب‌های شهر یاسوج در پارک‌های ساحلی و مهرورزی این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره با همکاری بخش خصوصی و همچنین سازمان میراث فرهنگی در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر مراسم شعرخوانی و اجرای برنامه‌های شاد مردم و گردشگران با آداب، رسوم و فرهنگ مردم استان آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: باید سهم خود را از اعتبارات فرهنگی سازمان میراث فرهنگی بگیریم و این اعتبار را در برگزاری کارهای فرهنگی برای مسافران و گردشگران با توجه به ظرفیت استان هزینه کنیم.

این مسئول درپایان خواستار همکاری هلال احمر، اورژانس ۱۱۵، پلیس راهور، نیروی انتظامی، جهادکشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در جهت آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران در روزهای تعطیلات عید فطر شد./فارس

 

منتشر شده در :2015/07/07 - 03:07|شناسه خبر: 11826 732 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه