امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۳:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار گچساران از مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

راه ملت، به نقل از پورتال فرمانداری گچساران، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  طی بیانیه ای از تمام اقشار مردم متدین ،انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گچساران دعوت بعمل آوردند تا با حضور خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ،حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به منصه ظهور رسانند.   ‎ پیام فرماندار […]

راه ملت، به نقل از پورتال فرمانداری گچساران، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  طی بیانیه ای از تمام اقشار مردم متدین ،انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گچساران دعوت بعمل آوردند تا با حضور خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ،حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به منصه ظهور رسانند.   ‎

پیام فرماندار گچساران به شرح ذیل می باشد:
باسمه تعالی

امام خمینی(ره) : روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز حیات اسلام است
حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای از امام خمینی (ره) جهت آزادسازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قدسیان فلسطینی از ظلم و آوارگی است .
روز قدس روز همبستگی مستضعفان و مظلومان عالم با ملت ستمدیده فلسطین دربند و روز دفاع از آرمان‌های والای مردم فلسطین در شکستن حصار قدس و برافراشتن پرچم خونبار فلسطین است، روز قدس روز غریو گران فریاد در گلو بشکسته و روز کودکان در خون نشسته و نماد وحدت مسلمانان جهان و روز اعلام رسوایی صهیونیسم و حامیان غربی آنها است.
در قسمت دیگری از این اطلاعیه آمده است: روز قدس روز ندای ” لا اله الا الله ” و فریاد ” الله اکبر ” خداجویان گیتی بر بلندای زمین  و روز برپایی نماز کفرستیز می باشد.
ملت همیشه در صحنه ایران در آخرین روزهای خردادماه در تشییع جنازه باشکوه ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس نشان داد همچنان به آرمان‌های امام و شهیدان وفادار است و برای احقاق حق مسلمانان حتی با دست‌های بسته به امر ولی فقیه مجاهده و مبارزه می‌کند. پیام آن روز باشکوه تاریخ معاصر انقلاب در کنار پیام حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امید به رهایی و آزادی را هماره در دل مستضعفان جهان زنده نگه می‌دارد.
شهرستان گچساران همگام با مردم ولیتمدار ایران اسلامی آمادگی کامل را جهت حضور حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار را داشته و همه تمهیدات ترافیکی ،انتظامی و خدمات رسان مهیاگریده و مسیر راهپیایی نیزاز محل مسجد شهیدان شروع  و به سمت خیابان دانشگاه تا مصلی شهر دوگنبدان  می باشند .
در پایان این بیانیه آمده است :ما نیز همگام با ملت و پشت سر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران و دولت پرتوان ایران اسلامی، از همه آزادگان و آزادی‌خواهان خطه قهرمان‌خیز گچساران و حومه درخواست می‌کنیم که با حضور گسترده، همبستگی و همدردی خود را با مردم ستمدیده فلسطین  و قدس شریف اعلام کنند.

عبدالرحیم رحیمی                                                        

فرماندار شهرستان گچساران

منتشر شده در :2015/07/09 - 09:07|شناسه خبر: 11959 732 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه