امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۴:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد جشن خواهیم گرفت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت والده سردار “علیرضا افشار” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آمریکا بود که به مذاکره علاقه داشت و ایران هم برای اثبات اینکه اهل گفت‌وگو و تدبیر است، با جدیت در این مذاکرات شرکت و افراد خبره و مطلع خود را مامور این کار کرد.

راه ملت، سردار سرلشکر “سیدحسن فیروزآبادی” افزود: رفتار اوباما و کری بعضا امیدهایی برای رسیدن به نتیجه ایجاد کرد ولی ایالات متحده آمریکا به فرموده امام(ره) شیطان بزرگ است و نمی‌توان به او دل بست. اگر مذاکرات به نتیجه برسد، ملت جشن خواهد گرفت و اگر هم به نتیجه نرسد، به عنوان پیروزی در مقاومت جشن می‌گیریم. آمریکا و اعضای کم‌معرفت ۱+۵ از قول خود برگشتند و به خیالشان دارند ملت ما را تحت فشار قرار می‌دهند ولی بدانند که ما فرزند امام حسین(ع) هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توصیه می‌کنم آنها برای منافع خودشان هم که شده بر سر عهد و پیمان خود پایبند باشند. فیروزآبادی در خصوص گزینه ادعایی روی میز آمریکا نیز با تاکید بر اینکه آمریکا گزینه روی میز ندارد، گفت: گزینه روی میز، توپ توخالی و ببر کاغذی است که آمریکایی ها نشان می دهند. بوش که وحشی و کم عقل بود، نیروهایش را بسیج و عراق را اشغال کرد و به دنبال حمله به ایران بود ولی فرماندهانش او را منصرف کردند. جوانان ایرانی آماده مقابله با هرگونه فتنه آمریکایی و اسرائیلی و سعودی در منطقه هستند. ما فرزندان جهاد و شیعه علی(ع) هستیم و به فرمایش امام(ره) شکست ناپذیریم و در هر حال خود را پیروز می‌دانیم./بهار

منتشر شده در :2015/07/12 - 08:07|شناسه خبر: 12103 767 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه