امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۴:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده و مسئولین کمیته امداد کهگیلویه از خانوادهای تحت حمایت روستای آدرکان و تل زری بازدید کردند

راه ملت، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به اتفاق مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه، امام جمعه موقت این شهرستان و جمعی از مسئولان از خانواده‌های تحت حمایت روستای آدرکان و تل‌زری این شهرستان بازدید کردند. بزرگواری در این دیدار با بیان اینکه ماه رمضان […]

راه ملت، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به اتفاق مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه، امام جمعه موقت این شهرستان و جمعی از مسئولان از خانواده‌های تحت حمایت روستای آدرکان و تل‌زری این شهرستان بازدید کردند.

بزرگواری در این دیدار با بیان اینکه ماه رمضان ماه عبادت و بندگی و رسیدگی به فقرا و نیازمندان است، گفت: خدمت به محرومین از بهترین و نیکوترین اعمال است که اجر معنوی و اخروی به دنبال دارد.

وی ضمن قدردانی از خدمات‌رسانی کمیته امداد به ایتام و نیازمندان، خواستار همکاری و مساعدت همه‌جانبه ادارات با این نهاد انقلابی شد.

همچنین در این بازدید مدیر کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه سرکشی از منازل ایتام و مددجویان این نهاد در طول سال و در قالب طرح مفتاح‌الجنه انجام‌ می‌شود، گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها دیدار با خانوادهای تحت حمایت و دلجویی از آنها به منظور رفع مشکلات است.

امرالله فروزنده افزود: در اجرای این برنامه‌ها مسئولین و مدیران ادارات، خیرین و نیکوکاران و متمکنین ضمن دیدار از وضعیت این خانواده‌ها، از نزدیک با خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به ایتام و نیازمندان آشنا شده و از مشکلات آنها مطلع می‌شوند.

وی ضمن تشکر از حضور نماینده مردم ادامه داد: طبق برنامه زمان‌بندی شده از ابتدای ماه رمضان هر روز از ۵ خانواده تحت حمایت در شهرها و روستاهای اطراف با حضور مسئولین شهرستانی سرکشی می‌شود.

گفتنی است در بازدید از نیازمندان روستاهای آدرکان و تل‌زری، ادارات تامین اجتماعی و امور آب شهرستان کمک‌های قابل توجهی به این خانواده‌ها ارائه کردند.

 

منتشر شده در :2015/07/14 - 08:07|شناسه خبر: 12224 616 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه