امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۰:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون تبریک گفت / “دلواپسان و مخالف مذاکرات” باید پاسخگوی ملت باشند

حقا که گروه مذاکره کننده هسته‌ای و دولت محترم، خالصانه به انقلاب و به روحیه جنگ ستیزی ایرانیان باور داشتند و در جهت منافع و امنیت کشور عزیزمان همانند دوران شکوهمند انقلاب و دوران دفاع مقدس، جانانه و ایثارگرانه اهداف بلند امام راحلمان و مقام معظم رهبری را به پیش بردند.

راه ملت، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به اعضای تیم هسته ای و مردم استان کهگیلویه وبویر احمد و همچنین مردم کشور این موفقیت را موجبات فخر و عزت و عامل شادی در کشور دانستند.

متن کامل پیغام غلامرضا تاجگردون به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

موفقیت در دستیابی و رسیدن به توافق هسته‌ای که با جهد و تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی گروه مذاکره کننده ایران عزیزمان و صد البته با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و سایر بزرگان و دلسوزان حاصل گردید، موجبات فخر و عزت پیش از پیش هر ایرانی را فراهم آورد و کشور را غرق در شادی و سرور کرد، چراکه پرونده هسته‌ای پرونده عزت و کرامت ایران و ایرانیان بوده و خواهد بود.

حقا که گروه مذاکره کننده هسته‌ای و دولت محترم، خالصانه به انقلاب و به روحیه جنگ ستیزی ایرانیان باور داشتند و در جهت منافع و امنیت کشور عزیزمان همانند دوران شکوهمند انقلاب و دوران دفاع مقدس، جانانه و ایثارگرانه اهداف بلند امام راحلمان و مقام معظم رهبری را به پیش بردند.

در این بین همه جریان‌های سیاسی و با هر گرایشی در رابطه با موضوع هسته‌ای اتفاق‌نظر داشتند که این مهم را می‌بایست ارج نهاد و در آینده نیز باید از این اتحاد و همدلی بیشترین بهره را برای اهداف کلان کشور برد و البته پیش از این توافق، عده‌ای اندک در داخل کشور نگران این بودند که با پیشرفت روز به‌روز و حتی ساعت به ساعت مذاکرات، منافع اقتصادی و حتی سیاسی آن‌ها از بین برود که این‌گونه اندیشه‌های باطل کاملاً خلاف منافع ملی بود و هنوز مذاکرات به نتیجه نرسیده آن عده می‌گفتند که گروه هسته‌ای شکست خواهد خورد و سرشکسته به کشور باز خواهد گشت و البته این افراد که نظراتی خیالی را مطرح می‌کردند و بعضی نیز که این توافق را عهدنامه ترکمانچای می‌دانستند، اکنون می‌بایست پاسخگوی این ملت شریف و صبور باشند چراکه در دوران اتحاد ملی، مردم و جناح‌های سیاسی مختلف و دلسوز انقلاب یک‌صدا از حق استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای و گروه خبره هسته‌ای حمایت کردند و آن عده، ساز مخالف را کوک می‌کردند تا این شیرینی پیروزی ملت را نبینند که خداوند را شاکریم که تیرشان به سنگ خورد.

در پایان ضمن تبریک مجدد به همه ایرانیان عزیز به‌خصوص هم استانی‌های وفادار به‌نظام و خون شهدا، ابتدا به خود و سپس به مردم غیور یادآور می‌شوم که همگان نباید تصور کنیم که با انجام و اتمام توافقات هسته‌ای همه‌چیز به پایان رسیده است، بلکه همگان باید خود را برای کارهای بزرگ‌تر و سرفرازی بیشتر از پیش میهنمان آماده‌سازیم. ان شاالله.

 

غلامرضا تاج گردون

 

منتشر شده در :2015/07/15 - 01:07|شناسه خبر: 12282 759 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه