امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۷:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشته شدن بیش از ۵ نفر در سیل جاده چالوس / یک عروس و داماد درمیان مفقودان

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج با اعلام اینکه شمار کشته شدگان سیلاب کرج تا کنون به پنج نفر رسیده اما احتمال افزایش قربانیان وجود دارد، گفت: یکطرفه بودن جاده چالوس امدادرسانی به حادثه دیدگان را با مشکل مواجه کرده است.

راه ملت، به نقل از ایرنا، محمد تقی ایرانی فرماندار کرج، افزود: این امرسبب شده تا اعزام نیروهای کمکی به جاده چالوس به کندی صورت گیرد و احتمالا ادامه عملیات امدادو نجات به دلیل تاریکی شب و نداشتن دید مناسب به فردا صبح موکول می شود.

وی بیشترین تلفات را مربوط به روستای سیجان دانست و گفت: نیروهای امدادی حاضر درمحل حادثه با استفاده از چراغ قوه و موتور برق درحال عملیات امداد و نجات هستند.

ایرانی اظهار کرد: همچنین مفقود شدن یک عروس و داماد از جمله گزارش های مردمی است که احتمال مفقود شدن تعداد بیشتری را دراین حادثه طبیعی قوی کرده است.

فرماندار کرج اضافه کرد:سیلاب امشب در جاده چالوس این کلانشهر ۲۰ خودروی سواری را با خود برده است. در نتیجه سیلاب امشب جاده چالوس کرج پنج نفر کشته شدند که دو نفر از آنان زن بودند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، استاندار و جمعی از مسوولان استان البرز اکنون در محل وقوع سیل در جاده چالوس هستند و از نزدیک بر روند امدادرسانی نظارت می کنند.

بارش های شدید عصر یکشنبه در استان البرز علاوه بر جاده چالوس در شهرستان های طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد نیز خساراتی را داشته است.

منتشر شده در :2015/07/20 - 10:07|شناسه خبر: 12563 841 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه