امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۲:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار هواشناسی کهگیلویه وبویر احمد / احتمال سیل و آب گرفتگی معابر / از اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری کنید

وی با اشاره به این که مردم باید در ۴۸ ساعت آینده از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند، گفت: با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها، مردم استان و گردشگران باید از حضور و اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

پس از بارش شدید باران در استان های شمالی و شمال غربی کشور که موجب سیل و آب گرفتگی معابر و آسیب های فراوان جانی و مالی مردم این مناطق شد، سازمان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی به چند استان از جمله کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویر احمد با ورود این سامانه جدید بارشی به استان، سیل و آب گرفتگی معابر دور از انتظار نخواهد بود.

ساسان جوکار، کارشناس سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود طی ۴۸ ساعت آینده یک جبهه موج استان را تحت تاثیر خود قرار داده و شاهد یک سری ناپایداری ها در سطح استان خواهیم بود.

وی، با اشاره به این که این ناپایداری ها به شکل افزایش ابر، وزش نسبتا شدید باد و رگبار و رعد و برق است، اضافه کرد: نقاط گرمسیر و سردسیر در این موقع از سال باید منتظر بارش های نسبتا شدید رگباری باشند.

جوکار، با اشاره به این که بهترین تصمیم را باید همشهریان اتخاذ کنند اظهار کرد: کاهش دما بین یک الی ۲ درجه سانتی گراد را در این مدت خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خنک ترین نقطه استان سی سخت حداقل با ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شد.

سید علی وفایی مقدم، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: برای مقابله با آسیب های احتمالی این بارش ها، هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه انجام گرفته و آمادگی برای امدادرسانی وجود دارد.

 

وی با اشاره به این که مردم باید در ۴۸ ساعت آینده از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند، گفت: با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها، مردم استان و گردشگران باید از حضور و اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند./شبستان

 

منتشر شده در :2015/07/22 - 08:07|شناسه خبر: 12619 876 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه