امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۷:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جشنواره استانی «طراحی پوستر عفاف و حجاب رضوی» در یاسوج برگزار خواهد شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: سومین جشنواره استانی «طراحی پوستر عفاف و حجاب در فرهنگ رضوی» به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

راه ملت، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید سالار احمدی گفت: سومین جشنواره استانی «طراحی پوستر عفاف و حجاب در فرهنگ رضوی» در سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» در راستای توجه به فرهنگ عفاف و حجاب، ایجاد فرصت و حمایت از بانوان هنرمند و ترویج هنر انقلابی و اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(علیه السلام)، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا(علیه السلام) و عفاف و حجاب(پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه(سلام الله علیها)، احمد بن موسی، شاهچراغ(علیه السلام) و حضرت بی بی حکیمه(سلام الله علیها) را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره استانی برشمرد.

احمدی، در ادامه با بیان این که این جشنواره از سری برنامه های دهه کرامت(از آفتاب) بوده و محدودیت سنی برای شرکت در آن وجود ندارد، اضافه کرد: صرفا هنرمندان خانم می توانند در زمینه گرافیک دستی و یا رایانه ای(پوستر) در این جشنواره شرکت کنند؛ ضمن این که هنرمندان می بایست به همراه وسایل خود در یکی از موارد مذکور شرکت نمایند.

این مسئول فرهنگی و هنری شهرستان بویراحمد، به آدرس محل برگزاری حضوری شرکت کنندگان در سومین جشنواره استانی «طراحی پوستر عفاف و حجاب در فرهنگ رضوی» اشاره و اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در جشنواره به آدرس یاسوج: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان- نگارخانه باران مراجعه و با شماره -۳۳۲۲۷۷۸۷ بگیرند.

وی، تاریخ برگزاری جشنواره در شهرستان بویراحمد را ۲۵ مرداد امسال دانست و گفت: به صاحبان هشت اثر برگزیده این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی در حاشیه جشنواره بزرگ امام رضا(علیه السلام) که ۳۰ مردادماه ۹۴ در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، اهداء خواهد شد.

احمدی، گفت: این جشنواره از سری برنامه های دهه کرامت(از آفتاب) بوده که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام)، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد و انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می شود.

منتشر شده در :2015/07/22 - 07:07|شناسه خبر: 12658 891 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه