امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۸:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویر احمد: مبنای جامعه اسلامی علم توام با تعهد است

محمدی تاکید کرد: شما دانشجویانی که در آینده معلم خواهید شد، عالمانی هستید که علم همراه با معرفت را به دانش‌آموزان خود خواهید آموخت پس از همه اقشار دیگر وظیفه و رسالتی سنگین‌تر دارید.

راه ملت، دکترفتاح محمدی در برنامه اردوی حیات طیبه ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان، دانش هسته ای را علم ارزنده ای دانست وافزود: دانش هسته‌ای ایران در مسیر «بسم‌ربک» و هدف آن تعالی جامعه است و بمباران هیروشیما علم بدون تعهد و اخلاق ومنشأ جاهلانه داشت.

محمدی بیان کرد: ﺍﺳﻼﻡ عزیز ﺭﺷـﺘﻪﻫـﺎی ﺍﻟﻔـﺖ، ﺭﻓﻌﺖ و ﺩوﺳﺘﯽ ﺭﺍ ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ ﺗﺮ می سازد و ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍی ﺍﺯﺳﻌﺎﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭوی ﺑﺸﺮﯾﺖ ﻣﯽ ﮔﺸﺎﯾﺪ و ﺁﺭﺍﻣﺶ می بخشد وعلم را مسیری برای رسیدن به این اهداف می داند.

وی با بیان اینکه، قرآن راهبردی‌ترین و دقیق‌ترین برنامه را برای تکامل جامعه بشری ترسیم کرده است، اظهار داشت: معارف قرآنی نیز در راستای تحقق تکامل جامعه بشری است و همه آیات الهی برای همین منظور نازل شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت: آن چیزی که امروزه علم و دانش را در اسلام نسبت به غرب متمایز کرده در کنار هم بودن علم و عمل صالح و ﻣﻮﺍﻫﺐ ﻣﻌﻨـﻮی است که متأسفانه در برخی از جوامع بشری چنین عمل صالحی را در کنار علم مشاهده نمی‌کنیم.

محمدی تصریح کرد: علم‌ آموزی در اسلام بر خلاف غرب نشأت ‌گرفته از جمله «بسم‌ربک» است و هر فعالیت علمی که در خدمت مردم و موجب انحراف نشود در این مسیر است.

وی ابراز داشت: ایران اسلامی در موضوع هسته‌ای همواره تأکید کرده که به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، چرا که دین اسلام، این دین رحمت و الفت چنین موضوعی را حرام می‌داند.

محمدی تاکید کرد: شما دانشجویانی که در آینده معلم خواهید شد، عالمانی هستید که علم همراه با معرفت را به دانش‌آموزان خود خواهید آموخت پس از همه اقشار دیگر وظیفه و رسالتی سنگین‌تر دارید./پورتال استانداری

منتشر شده در :2015/07/25 - 12:07|شناسه خبر: 12729 588 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه