امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۴:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح مرکز سونوگرافی در دهدشت

راه ملت، به نقل از فارس، سیدامیر مولایی‌فر رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت عنوان کرد با پیگیری امام جمعه این شهر مرکز سنوگرافی از امروز در شهر دهدشت راه اندازی خواهد شد. رئیس بیمارستان دهدشت تصریح کرد: متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در مرکز سونوگرافی واقع در خیابان علامه امینی، کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) همه روزه […]

راه ملت، به نقل از فارس، سیدامیر مولایی‌فر رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت عنوان کرد با پیگیری امام جمعه این شهر مرکز سنوگرافی از امروز در شهر دهدشت راه اندازی خواهد شد.

رئیس بیمارستان دهدشت تصریح کرد: متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در مرکز سونوگرافی واقع در خیابان علامه امینی، کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) همه روزه بجز تعطیلات در شیفت عصر به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

مولایی‌فر با اشاره به راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی درمانی از زمان اجرای طرح تحول خاطرنشان کرد: در یکی از این کلینیک‌ها سونوگرافی وجود داشته که تنها در روزهایی از هفته و به صورت محدود تعدادی را پذیرش می‌کرد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی و نیاز به توسعه خدمات سونوگرافی با راه‌اندازی مرکز و ارائه خدمات هفتگی با تعرفه دولتی این مشکل رفع خواهد شد.

مولایی‌فر فضای کلینیک را مناسب ندانست و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و احداث ساختمان مناسب در محوطه بیمارستان خدمات‌رسانی را بهبود دهیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت اجرای بسته‌های مختلف طرح تحول در شهرستان را خوب ارزیابی و تصریح کرد: در همین راستا ارتقاء هتلینگ بیمارستان از زمان آغاز اجرای طرح شروع شده و بخش‌هایی از آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان این‌که تعمیرات بخش‌های اطفال، زنان، گوش و حلق و بینی،مراقبت‌های ویژه و آشپزخانه به اتمام رسیده است از بازسازی بخش‌های داخلی و جراحی این بیمارستان خبر داد و گفت: به‌زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی این دو بخش با بهبود کیفیت خدمات خواهیم بود.

مولایی‌فر با اشاره به پوشش درمانی قریب به ۲۶۰ هزار نفر در بیمارستان امام خمینی دهدشت خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان به تنها سنگر درمان کهگیلویه شد.

 

منتشر شده در :2015/07/28 - 12:07|شناسه خبر: 12846 982 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه