امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۲:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار دهدشت: عامل ایجاد اختلاف در شورای شهر “مسائل شخصی” می باشد / افزایش سطح بهداشت کشتارگاه دهدشت

شهردار دهدشت عامل ایجاد اختلافات ایجاد شده در شورای شهر دهدشت را نه سیاسی و نه قومی و قبلیه ای بلکه مسائل شخصی عنوان کرد

راه ملت،جلسه ای عصر امروز با حضور خبرنگاران شهرستان و دکتر تخشا شهردار دهدشت  در سالن کنفرانس شهرداری دهدشت برگزار شد.

در این جلسه شهردار دهدشت با اشاره به اینکه طراحی کشتارگاه دهدشت از ابتدا مناسب این اقلیم نبوده و حتی سیستم فاضلاب مناسب برای کشتارگاه در نظر گرفته نشده است عنوان کردند: متاسفانه تا کنون حمل گوشت توسط ماشین های بدون یخچال و فاقد سیستم خنک کننده صورت میگرفت و خود کشتارگاه نیز از سیستم خنک کننده مناسب برخوردار نبود، که خوشبختانه با همکاری شبکه بهداشت و فرماندار یک دستگاه ماشین مجهز به سیستم خنک کننده برای کشتار گاه خریداری گردیده که طی چند روز آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار دهدشت همچنین از خرید چندین دستگاه دیگر از جمله شوکر برقی، اره برقی، ژنراتور،کارواش و… جهت ارتقاع سیستم بهداشتی کشتار گاه دهدشت خبر دادند.

دکتر جواد تخشا سپس با بیان اینکه وجود اختلاف نظردر تمام اجتماعات طبیعی میباشد عنوان کردند نظارت بر شهرداری وظیفه اصلی و قانونی شورای شهر میباشد اما این نظارت باید از طریق قانونی و از مجرای قانونی انجام شود.

شهردار دهدشت عامل ایجاد اختلافات ایجاد شده در شورای شهر دهدشت را  نه سیاسی و  نه قومی و قبلیه ای بلکه مسائل شخصی عنوان کرد، و افزودند در صورت وجود تخلف در شهرداری اعضاء شورای شهر دهدشت باید از مجاری قانونی اقدام کنند و تا قبل از اثبات رسمی تخلف باید نسبت به رسانه ای شدن این موضوع خود داری نمایند. که متاسفانه عدم رعایت این موارد توسط برخی اعضاء سبب بروز تنش هایی شده است.

دکتر تخشا، عامل اصلی اختلافات بوجود آمده در شهرداری دهدشت را “اختلافات موجود در شورای شهر ” دانستند و با اشاره به جلسه ای که چند روز قبل در فرمانداری دهدشت برگزار شد عنوان کردند علی رغم اعلام برخی سایتهای خبری شهرستان مبنی بر حضور تعداد زیادی کارشناس شهرداری در این جلسه تنها چهار نفر از شرکت کنندگان در این جلسه از کارشناسان شهرداری بودند و بقیه شرکت کننده گان در این جلسه از کارشناسان شهرداری نبودند.

 

 

 

منتشر شده در :2015/07/28 - 10:07|شناسه خبر: 12863 1356 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه