امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۷:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دکتر تخشا: ایجاد بازارچه محلی اشتغال زایی در دهدشت / پلمپ چاه دلاور بدون مجوز و غیر قانونی میباشد

راه ملت، در جلسه ای که با حضور شهردار دهدشت و اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه انجام شد دکتر تخشا به برخی سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. در این جلسه شهردار دهدشت با اشاره به بحث اشتغال جوانان و اقشار کم در آمد از ایجاد بازارچه محلی اشتغال زایی خبر دادند و عنوان کرد این بازارچه که […]

راه ملت، در جلسه ای که با حضور شهردار دهدشت و اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه انجام شد دکتر تخشا به برخی سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در این جلسه شهردار دهدشت با اشاره به بحث اشتغال جوانان و اقشار کم در آمد از ایجاد بازارچه محلی اشتغال زایی خبر دادند و عنوان کرد این بازارچه که مکان یابی آن نیز انجام شده است قرار است با جمع آوری برخی دکه های شهری و تمرکز دادن آن های در تقاطع بین خیابان سپاه تا پشت استادیوم آزادی ایجاد گردد.

دکتر تخشا تکمیل پروژه پارک بلادشاپور را یکی از اولویت های شهرداری عنوان کرد و با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال توسعه میباشد از شرکت برق شهرستان جهت همکاری و تکمیل این پروژه تقاضای همکاری بیشتر کرد، وی همچنین فاز دوم زیبا سازی فضای سبز شهر را تکمیل پروژه تپه نورالشهدا عنوان کرد و از تمامی نهادهای مربوطه علی الخصوص سپاه پاسدارن جهت تکمیل این پروژه استقبال کرد.

دکتر تخشا در پاسخ به سوال آقای مجید آذربارگون (خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه) در مورد پلمپ چاه دلاور توسط میراث فرهنگی عنوان کردند: اداره مذکور در صورتی که از برداشت غیرقانونی از چاه مذکور مستندی دارند فرد متخلف را معرفی کنند تا شهرداری مطابق قانون با متخلف برخورد کند.

دکتر تخشا با عنوان اینکه در این مسائل رسانه بهترین قاضی میباشد گفت: این چاه بیش از ۵۰ سال در اختیار شهرداری دهدشت  بوده و شهرداری از آن استفاده میکرده که در حال حاضربه علت پلمپ شدن این مکان شهرداری امکان استفاده از آن را ندارد.

شهردار دهدشت با اشاره  به اینکه چاه دلاور پس از ۵۰ سال غیرقانونی پلمپ شده است عنوان کردند این کار اداره میراث فرهنگی بدون مجوز قانونی می باشد.

وی افزودبخاطر عدم ایجاد تنش، شهرداری از شکایت کردن اداه مذکور خودداری کرده است، با این حال اگر میراث فرهنگی مستنداتی در مورد برداشت غیرقانونی آب از چاه دلاور دارند ارائه دهند.

قابل ذکر است چند روز قبل چاه دلاور توسط میراث فرهنگی دهدشت پلمپ شد، که رئیس سازمان مربوطه علت این کار را تخلف شهرداری در برداشت غیرقانونی از آب از این چاه عنوان کرد.

 

** تصویر تزئینی میباشد**

 

 

منتشر شده در :2015/08/02 - 08:08|شناسه خبر: 13098 904 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه