امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۳:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشکر ریس کل دادگستری استان بخاطر صدور کیفر خواست برای متهمان شب قدر یاسوج در کمتر از ۲۰ روز

راه ملت، حجت الاسلام والمسلمین مزارعی، رئیس کل دادگستری در دیدار با مسئولان یگان انتظامی قوه قضاییه گفت: تعامل، محبت و رحمت از اصول اساسی و مبنایی مدیریت است. وی گفت: اولویت پایدار در جامعه ما جز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی میسر نیست و نمونه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان […]

راه ملت، حجت الاسلام والمسلمین مزارعی، رئیس کل دادگستری در دیدار با مسئولان یگان انتظامی قوه قضاییه گفت: تعامل، محبت و رحمت از اصول اساسی و مبنایی مدیریت است.

وی گفت: اولویت پایدار در جامعه ما جز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی میسر نیست و نمونه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تیراندازی شب قدر مشهود است.

حجت الاسلام مزارعی، گفت: کیفرخواست برای متهمان کمتر از ۲۰ روز صادر شده است و تلاش می کنیم در سریع ترین زمان پرونده نهایی شود.

رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: رویکرد ما در همه حوزه های مرتبط با دستگاه قضایی نظم در امور و محبت با افراد است، زیرا در هر نظامی، تحکم و فشار تنها در زمان کوتاه و مقطعی ممکن است تأثیر گذار باشد و همچنین در این نوع مدیریت کیفیت کار پایین می آید، اما نظم همراه با همدلی باعث ارتقاء مدیریتی می گردد.

در ادامه این جلسه محمد مستخدمین الحسینی، رییس یگان حفاظت قوه قضاییه با قدردانی از تلاش های دو ماهه رئیس کل جدید دادگستری استان گفت: بررسی های انجام شده، نشان می دهد یگان انتظامی این استان در کشور نمونه و الگو است و می توان از آن به عنوان کارگاه آموزشی یاد کرد.

وی در پایان گفت: تعامل یگان انتظامی با مجموعه دادگستری کل استان براساس تعاریف سازمانی مشخص است و انتظار داریم با مجهز شدن به امکانات امنیتی به تأمین امنیت حوزه های قضایی کمک کند./پورتال دادگستری استان کهگیلویه وبویر احمد

 

منتشر شده در :2015/08/03 - 08:08|شناسه خبر: 13143 769 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه