امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۶:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مخالفان ۴ درصدی توافق در حد همان ۴ درصد حرف بزنند

راه ملت، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم در نظرسنجی ها از موفقیت هسته ای اظهار رضایت کردند، گفت: براساس نظر سنجی که توسط سازمان های معتبر کشور درخصوص جمع بندی هسته ای انجام شده است، ۸۰ تا ۸۸ درصد مردم از دستیابی به این نتیجه ابراز خوشحالی کرده […]

راه ملت، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم در نظرسنجی ها از موفقیت هسته ای اظهار رضایت کردند، گفت: براساس نظر سنجی که توسط سازمان های معتبر کشور درخصوص جمع بندی هسته ای انجام شده است، ۸۰ تا ۸۸ درصد مردم از دستیابی به این نتیجه ابراز خوشحالی کرده و تنها ۴ درصد با آن مخالفت کردند.

وی، شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری گلستان خطاب به مخالفان نیز گفت: این مخالفان باید تنها درحد همان ۴ درصد حرف بزنند و نباید با لحن طلبکارانه صحبت کنند.

​به گزارش «انتخاب»، وی با بیان اینکه موفقیت هسته ای بزرگ و مهم بود و ما هم باید آن را بزرگ و مهم بدانیم، ادامه داد: مردم ایران پایه اقتدار ایران هستند.

تحریم ها معیشت، زندگی و دارو مردم را نشانه گرفته بود

جهانگیری با اشاره به اینکه تحریم ها معیشت، زندگی و دارو مردم را نشانه گرفته بود، تصریح کرد: درآمد ایران به صورت طبیعی به نفت وابسته بود و تحریم ها جلوی جابه جایی پول و واردات کالا را رفتند.

وی افزود: یکی دیگر از پایه های قدرت ایران دولت تدبیر و امید بود و این دولت در این چالش ها مدیریت را هم به عنوان یکی دیگر از پایه های قدرت ایران معرفی کرد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: تیم مذاکره کننده توانست در مدت ۲۳ ماه ۶ کشور قدرتمند دنیا را پای میز مذاکره بیاورد.

جهانگیری اظهار کرد: این مساله در تاریخ شورای امنیت بی سابقه بوده است و باید به آن افتخار کنیم و ایران بار دیگر مدیرانی را پای کار آورده است که این تحریم ها برداشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر سیاست های خوبی در پیش بگیریم و از تجربه های گذشته درس بگیریم باید بدانیم از این کشورها چه می خواهیم و چگونه با آن مواجه شویم.

مدیران باید برای توسعه ایران بسیج شوند

جهانگیری با تاکید بر اینکه بخش خصوصی ایران باید میدان دار باشد، گفت: مدیران باید برای توسعه ایران بسیج شوند و اگر مدیری نمی تواند بهتر است جای خودش را به شخص دیگری بدهد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه نباید به اینکه چقدر از منابع مالی ما آزاد می شود، ادامه داد: ایجاد اشتغال جز با سرمایه گذاری و افزایش تولید ممکن نیست.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی را محور کنیم، تصریح کرد: امروز هنر مدیریتی ما این است که از این منابعی که در اختیار ما قرار می گیرد استفاده درست کنیم.

 

 

منتشر شده در :2015/08/05 - 12:08|شناسه خبر: 13196 479 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه