امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۵:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری برنامه های “سیاسی” سازمانهای مردم نهاد در دانشگاه خلاف رسالت دانشگاهی است

راه ملت، ایمان الهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت در گفتگو با راه ملت با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “دانشگاه نباید محل جولان احزاب سیاسی باشد” گفت: اجازه نخواهیم داد افراد خارج از دانشگاه برای دانشگاه تصمیم بگیرند. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود ما با برگزاری […]

راه ملت، ایمان الهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت در گفتگو با راه ملت با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “دانشگاه نباید محل جولان احزاب سیاسی باشد” گفت: اجازه نخواهیم داد افراد خارج از دانشگاه برای دانشگاه تصمیم بگیرند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود ما با برگزاری این برنامه در خارج از دانشگاه هیچ مشکلی نداریم اما برگزاری برنامه هایسیاسی سازمانهای مردم نهاد در دانشگاه خلاف رسالت دانشگاهی است.

وی تصریح کرد:بسیج در صورتی که این برنامه از سوی یکی از تشکلهای دانشگاه برگزار می شد استقبال می کرد ولی به این که بیرون از دانشگاه برای قشر دانشجویی تصمیم بگیرند مناسب نخواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: انتظار داریم که دانشگاه تسلیم زیاده خواهی احزاب نشود و به جایگاه واقعی دانشجو و دانشگاه نگاه ویژه ای داشنه باشد.

وی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات این برنامه را یک میتینگ انتخاباتی و یک برنامه کاملا سیاسی دانستد و برگزاری اینگونه برنامه ها را در محیط دانشگاهی خلاف رسالت دانشگاه عنوان کردند.

منتشر شده در :2015/08/06 - 12:08|شناسه خبر: 13247 895 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه