امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۶:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت در یاسوج

راه ملت، دبیرعلمی همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری  سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت  در ۲۰ مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر نازآفرین حسینی افزود: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با محوریت دانشکده پرستاری و […]

راه ملت، دبیرعلمی همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری  سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت  در ۲۰ مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر نازآفرین حسینی افزود: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با محوریت دانشکده پرستاری و مامایی و با همکاری انجمن پرستاری ایران، سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت را برگزار می نماید.

وی ادامه داد: این همایش ۲۰مهرماه به مدت چهار روز در سالن دکتر کنعانی دانشکده پزشکی استان برگزار می شود.

دکتر حسینی تصریح کرد:  پژوهش های کیفی با رویکرد تفسیرگرایانه و تأکید بر منطق در عمل، پدیده های مرتبط با سلامت را  در بطن حیات اجتماعی و فرهنگی مورد مطالعه قرار می دهد و بر اهمیت توجه به عوامل زمینه ای و فرهنگی در درک رفتارهای پیچیده انسان تأکید می ورزند.

دبیر علمی سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان، تحقیقات کیفی در عرصه سلامت در ابعاد جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی، تحقیقات کیفی در عرصه رفاه و بهزیستی، تحقیقات کیفی در عرصه مدیریت و آموزش در علوم پزشکی، رویکردها، چالش ها، پیشرفت ها و افق پیش روی روش شناسی در تحقیقات کیفی در علوم سلامت، چهار محور اصلی این همایش عنوان کرد.

آخرین مهلت ارسال مقالات ۳۰ مردادماه سال جاری

دکتر حسینی بادآور شد: شرکت کننده گان می توانند مقالات خود را حداکثر تا ۳۰ مردادماه سال جاری به نشانی www.qrcong.yums.ac.ir ارسال نمایند.

برپایه این گزارش؛ سومین همایش کشوری تحقیقات کیفی در علوم سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ۲۰، ۲۱، ۲۲ و۲۳ مهرماه سالجاری در دانشکده پزشکی یاسوج برگزار می شود

منتشر شده در :2015/08/07 - 12:08|شناسه خبر: 13294 722 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه