امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد

کهگیلویه و بویر احمد روز یکشنبه میزبان ۹ شهید دفاع مقدس است + زمان تشییع

مراسم شبی با شهدا شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود و در روز شهادت پیکر شهدا در شهرستان‌های مربوطه به خاک سپرده می‌شود.

راه ملت، امرالله درفشی‌فر صبح امروز در نشست هماهنگی تشییع شهدای دفاع مقدس با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد فردا یک‌شنبه(۱۸ مرداد) میزبان ۹ شهید دفاع مقدس است، گفت: ۷ تن از این شهدا گمنام هستند و هویت دو تن از این شهدا شناسایی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سردار شهید جان‌محمد کریمی پس از ۲۷ سال چشم انتظاری خانواده، شناسایی شده است و استان فردا نیز میزبان این شهید خواهد بود.

وی تصریح کرد: پیکر شهید احمد آذریان نیز از همراهان شهدای غواص شناسایی شده است.

این مسئول تصریح کرد: مراسم استقبال از شهدای استان فردا یک‌شنبه رأس ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از پلیس‌راه یاسوج ـ اصفهان به سمت میدان نیروی انتظامی، میدان هفت تیر و حسنیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.

درفش‌فر ادامه داد: فردا شب مراسم شبی با شهدا در این حسینیه برگزار می‌شود و شهدا روز دوشنبه ساعت ۸:۳۰ صبح از کنگره شهدا به سمت میدان هفت تیر بر دستان مردم ولایت‌مدار یاسوج تشییع می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: مراسم نماز و سخنرانی روز دوشنبه توسط آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سپس دو تن از شهدای گمنام به شهر سوق، دو تن از شهدا به سمت شهر قلعه‌رئیسی، دو تن از شهدا به سمت شهر مارگون و یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس در تیپ ۴۸ فتح به خاک سپرده می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: پیکر سردار شهید جان‌محمد کریمی روز دوشنبه در شهر لنده و شهید احمد آذریان در شهر دهدشت تشییع می‌شود.

درفشی‌فر خاطرنشان کرد: مراسم شبی با شهدا شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود و در روز شهادت پیکر شهدا در شهرستان‌های مربوطه به خاک سپرده می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر باشکوه برگزار شدن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های مختلف استان در برگزاری مراسم استقبال و تشییع ۹ شهید دفاع مقدس شد.

 

منتشر شده در :2015/08/08 - 01:08|شناسه خبر: 13351 877 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه