امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۸:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت الاسلام سید محمد موحد روز خبرنگار را تبریک گفت

در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و ……. جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.

راه ملت، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده ادوار گذشته شهرستان های کهگیلویه و بهبهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی که برای راه ملت ارسال شده است روزخبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک و برای خبرنگاران استان آرزوی موفقیت و سرافرازی کردند.

متن پیغام تبریک جت الاسلام سید محمد موحد به شرح ذیل میباشد:

هفده مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته اند.
این روز را گرامی می دارم و برای همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .
در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ،کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ،امنیتى و ……. جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.
بنابراین اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

منتشر شده در :2015/08/08 - 07:08|شناسه خبر: 13387 1013 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه