امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۵:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه ناحیه لنده:

مراسم استقبال از سردار پدخندق در شهر لنده برگزار خواهد شد

ما افتخار می‌کنیم که شهرستان ما میزبان سردار شهید جان‌محمد کریمی است؛ همان قبری که لباس‌های شهید در آن تدفین شده بوده برای پیکر شهید مهیا شده است.

راه ملت، به نقل از ایرنا، علی محمدی در جلسه هماهنگی استقبال و تشییع پیکر شهید جان‌محمد کریمی در لنده گفت: امسال در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت و توفیق زیارت خانواده شهید کریمی نصیب ما شده که در این دیدارها توفیقات و کرامات بسیاری نصیب ما شده است.

وی افزود: در همین راستا زندگینامه شهید در قالب مستند سازی و تدوین کتاب در دستور کار قرار گرفته و دو نفر از نویسندگان شهرستان برای این مهم بسیج شدند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: توفیق دیگری که در این روزها نصیب ما شده پیدا شدن پیکر شهید کریمی بوده که در روزهای اخیر خبر آن به خانواده محترم شهید اعلام شده و شهرستان ما بار دیگر مزین به عطر شهید و شهادت خواهد شد.

محمدی عنوان کرد: شهید کریمی معروف به سردار پد خندق پس از ۲۸ سال غربت و مظلومیت به زادگاه خود بر می‌گردد.

وی به شبهه‌ای در میان مردم به دلیل تشییع نمادین لباس‌های شهید در سال ۸۴ اشاره و اضافه کرد: در سال ۸۴ به دلیل اینکه پیکر شهید پیدا نشده بود ولی شهادت آن سردار رشید توسط دوستان و همرزمانش اعلام شده بود مراسم نمادین تشییع لباس‌های شهید انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده متذکر شد: حال پس از گذشت این‌ سال‌ها پیکر شهید به واسطه هدایت خود شهید و خواب مادر شهید پیدا شده است.

محمدی یادآور شد: ما افتخار می‌کنیم که شهرستان ما میزبان سردار شهید جان‌محمد کریمی است؛ همان قبری که لباس‌های شهید در آن تدفین شده بوده برای پیکر شهید مهیا شده است.

وی به هوشیاری و بصیرت خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: مادر شهید کریمی پس از شنیدن خبر پیدا شدن پیکر شهید فرزندش همه ملت را به هوشیاری و دفاع از ولایت فقیه دعوت می‌کند که این خود اوج بصیرت خانواده شهدا را می‌رساند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده عنوان داشت: پیدا شدن پیکر شهید و هدایت کردن برای پیدا کردن پیکرش این آیه از قرآن را برای ما متبلور ساخته که شهیدان زنده‌اند.

وی در پایان تأکید کرد: مراسم استقبال از شهید فردا دوشنبه ساعت ۱۸ از ورودی شهر لنده برگزار و مراسم شبی با شهید ساعت ۲۲ شب برگزار خواهد شد.

منتشر شده در :2015/08/09 - 11:08|شناسه خبر: 13532 980 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه