امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۰:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:

ورودی مراکز شهرستان های استان چهار خطه خواهند شد / تخصیص اعتبار مجدد برای پروژه پاتاوه- دهدشت

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از دستور وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت ۲۳ میلیارد تومان دیگر برای فعالیت مجدد پیمانکار پروژه ملی پاتاوه – دهدشت خبر داد.

راه ملت: حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، در نشستی با رسانه‌ها در یاسوج گفت: پروژه  این پروژه ملی پاتاوه – دهدشت به دلیل پرداخت نکردن مطالبات پیمانکار در حال حاضر راکد مانده و سعی ما، وزیر راه و شهرسازی، استاندار و نمایندگان دریافت اعتبارات لازم برای تمکیل و به بهره بر داری رسیدن این پروژه ملی و حیاتی است.

فدایی با بیان اینکه این پروژه نیازمند ۳۲۳میلیارد تومان هزینه برای تمکیل است، ابراز کرد: در حال حاضر در حال رایزینی برای دریافت ۳۲میلیارد تومان از این بودجه برای پیمانکار هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: تا وقتی اعتبار لازم برای این پروژه فراهم نشود نمی توان این پروژه را درصدر پروژه های تکمیلی و قابل بهره برداری رسیدن دانست و برای تکمیل این پروژه نیاز به ۳۲۳میلیارد تومان بودجه هستیم.

وی افزود: حدود ۱۵ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار این پرو‍ژه اعتبار پرداخت که تنها پنج میلیارد تومان آن را برای پروژه ملی پاتاوه – دهدشت درنظر گرفت.

فدایی گفت: درحال پیگیری برای پرداخت ۱۵ میلیارد تومان به پیمانکار پروژه ملی پاتاوه – دهدشت بوده هستیم تا این پروژه فعالیت خود را از سربگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خواستار خلع ید پیمانکار در این پرو‍ژه نیستید؟ اظهار کرد: خواستار خلع ید پیمانکار در این پروژه نیستم و معتقدیم در صورت تخصیص اعتبار می‌توان شاهد فعالیت گسترده پیمانکار پروژه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، ورودی شهرهای این استان را مهمترین نقطه مشترک تصادف‌ها عنوان کرد.

فدایی افزود: بیشترین آمارکشته شدگان مربوط به ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای این منظور ورودی‌ها را از ۲ خطه به چهارخطه تبدیل خواهیم کرد.

وی گفت: تا شعاع ۳۰ کیلومتری مرکز استان و ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان‌ها ، چهارخطه خواهند شد/ایلنا

منتشر شده در :2015/08/12 - 05:08|شناسه خبر: 13741 697 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه