امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۰:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادواره شهید آذریان در دهدشت برگزار شد / قرائت پیام تسلیت استاندار کهگیلویه وبویر احمد

راه ملت: یادواره شهید احمد آذریان عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم دهدشت، مسئولین شهرستان و خانوده شهدا در گلزار شهداری شهر دهدشت برگزار شد. حجت‌الاسلام سید اقبال راستگویی، مشاور سابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی به تبیین شخصیت نوجوان شهید آذریان و نیز مقام شهید و شهادت از منظر رسول خدا پرداخت […]

راه ملت: یادواره شهید احمد آذریان عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم دهدشت، مسئولین شهرستان و خانوده شهدا در گلزار شهداری شهر دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید اقبال راستگویی، مشاور سابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی به تبیین شخصیت نوجوان شهید آذریان و نیز مقام شهید و شهادت از منظر رسول خدا پرداخت و اظهار داشت: این نوجوان با شنیدن نوای ملکوتی معمار انقلاب از دورترین نقطه استان هم دوش بسیجیان و رزمندگان راهی جبهه و جنگ شد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال روزی را به همه موجودات می‌دهد افزود: اما رزق نعمتی است که تنها نصیب اولیای الهی و انسان‌های شایسته می‌شود و شهادت را رزق هر کسی قرار نمی‌دهد.

مشاور سابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ورود کاروان شهدا به استان طی روزهای اخیر را یادآور شد و با اشاره به استقبال باشکوه از این شهدای والامقام این حضور را حامل پیام‌هایی از جنبه‌های مختلف داخلی، خارجی، سیاسی،فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود: بازگشت پیکرهای شهدا برای دوست و دشمن هم پیام داخلی دارد و هم خارجی.

راستگویی با اشاره به توطئه‌های ۳۳ ساله دشمن برای ملت و نظام خاطرنشان کرد: دشمنان طی این سال‌ها ملت ایران، جوانان و رهبری والامقام را محک زدند. آزموده را دوباره آزمودن خطاست.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن جرات ندارد ذره‌ای نسبت به ولی فقیه چپ نگاه کند افزود: ما همان جوانان دفاع مقدسی داریم که امروز فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تجربیات را در اختیار حزب الله لبنان قرار می‌دهند.

این مبلغ فرهنگی، پیام دیگر شهدا را برای مردم عنوان و با بیان این‌که در جنگ سخت، جنگ اسلحه و تیر و تیرکش پیروز شدیم افزود: امروز اما ناتوی فرهنگی است باید گوش به فرمان ولی امر باشیم. همان طور که در جنگ دیروز مطیع امام راحل بودیم امروز تبعیت از ولایت فقیه استمرار خواهد داشت.

همچنین در این مراسم پیغام تسلیت  استاندار کهگیلویه وبویر احمد جناب آقای خادمی به خانواده شهید قرائت شد.

گزارش:طیبه سعادتی نیک

 

منتشر شده در :2015/08/12 - 10:08|شناسه خبر: 13752 810 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه