امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۰:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تنها پروژهای با پیشرفت فیزیکی صد درصد در کهگیلویه وبویر احمد افتتاح خواهند شد

راه ملت: معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه های عمرانی افتتاحی ویژه هفته دولت که از سوی دستگاه های مختلف اجرایی و فرمانداران اعلام می شود، باید صد درصد پیشرفت فیزیک داشته وبه تایید کمیته ارزیابی شورای فنی استانداری برسند. مهندس پژمان نیک اقبالی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، افزود: هر پروژه […]

راه ملت: معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه های عمرانی افتتاحی ویژه هفته دولت که از سوی دستگاه های مختلف اجرایی و فرمانداران اعلام می شود، باید صد درصد پیشرفت فیزیک داشته وبه تایید کمیته ارزیابی شورای فنی استانداری برسند.

مهندس پژمان نیک اقبالی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، افزود: هر پروژه عمرانی که از سوی دفتر فنی برای افتتاح و بهره برداری مردم مورد تایید واقع نشد، نباید در فهرست پروژه های اعلام شده افتتاحی از سوی دستگاه ها و فرمانداری ها قرار گیرد.

وی بر ضرورت ارایه آمار صحیح، شفاف، صادقانه و منطقی در زمینه پروژه های عمرانی و دستاوردهای دولت یازدهم از سوی دستگاه های مختلف، فرمانداران و بخشداران تاکید کرد.

نیک اقبالی با بیان اینکه، برگزاری برنامه های هفته دولت در استان تنها منحصر به افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی نیست بر ضرورت مردمی بودن برنامه ها نیز تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه، اولویت نخست در زمینه اختصاص اعتبار با پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا است، گفت: دولت همچنان هیچ برنامه ای برای کلنگ زنی پروژه های جدید در بخش های مختلف ندارد.

نیک اقبالی افزود: براساس رویکرد دولت و اهتمام ویژه مسئولان اجرایی بویژه استاندار زمانی که عملیات اجرایی یک طرح عمرانی و یا اقتصادی در استان آغاز خواهد شد که اعتبار و سایر شاخص ها و موارد لازم از جمله رفع معارضات اجتماعی در آن پروژه نهایی و رعایت شده باشد.

نیک اقبالی، خواستار ارائه فهرست نهایی از پروژه های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان های مختلف شد.

مدیرکل دفتر حوزه استانداری هم در این نشست بر ارائه آمار دقیق، صحیح و شفاف از عملکرد دوساله دولت تدبیر وامید و همچنین مقایسه آن با دو سال گذشته در دولت دهم از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

سیدمحمد موحدپور با بیان اینکه، سال ها و مناسبت های گذشته تناقض های آماری مشکلات زیادی را برای رسانه ها و همچنین مسئولان اجرایی از جمله استاندار ایجاد کرد، خواستار لزوم انسجام و هماهنگی کامل در زمینه ارائه آمار دقیق در بخش های مختلف شد.

وی تصریح کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی استان موظف شده اند، مستند ۱۰ دقیقه ای از دستاوردها و عملکرد دو ساله خود در دولت یازدهم را تهیه و در اسرع وقت تا قبل از شروع هفته دولت به دفتر حوزه مدیرکل استانداری ارائه دهند.

در این نشست همچنین مقرر شد مسئولان و مدیران مختلف دستگاه های اجرایی روز ششم شهریور امسال به عنوان سخنرانان پیش از خطبه ها در نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهرهای ۱۷ گانه استان به بیان عملکرد دولت و خدمات نظام بپردازند.

منتشر شده در :2015/08/16 - 11:08|شناسه خبر: 13908 633 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه