امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۱:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج:

افتتاح سه پروژه عمرانی در شهر یاسوج / بهره برداری از سینمای یاسوج تا سه سال آینده

راه ملت: محمدعلی جاوید در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهارکرد: جامعه بدون رسانه نمی تواند توسعه ی رو به جلوی داشته باشند. شهردار یاسوج با اشاره به  این موضوع که در هفته دولت سه پروژه‌ مهم شهردار یاسوج نیز افتتاح خواهد […]

راه ملت: محمدعلی جاوید در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهارکرد: جامعه بدون رسانه نمی تواند توسعه ی رو به جلوی داشته باشند.

شهردار یاسوج با اشاره به  این موضوع که در هفته دولت سه پروژه‌ مهم شهردار یاسوج نیز افتتاح خواهد شد، بیان کرد: افتتاح غسالخانه شهر، راه‌اندازی بازارچه ماهی و میگو در خیابان شهید قرنی و افتتاح ساختمان جدید آتش نشانی مرکز استان از این سه پروژه خواهد بود.

 شهردار یاسوج به احداث سردخانه آرامستان مرکزی شهر باسوج اشاره داشت و افزود:  سردخانه و غسالخانه شهر یاسوج از محل اعتبارات تملک‌دارایی و سرمایه‌ای با اعتباریافزون بر سه میلیارد ریال و در یک مکان مناسب در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

جاوید گفت: در سال ۹۱ قراردادی با سرمایه گذار برای احداث یک مجموعه تجاری و فرهنگی شامل سینما به متراژ شش هزار متر منعقد کرد.

وی افزود: اعتقاد مدیران جدید شهرداری بر اجرای ۹ هزار متر مربع بود که پس از طی مراحلی سرمایه گذار متعهد به این موضوع شد.

جاوید اظهار داشت: این مجموعه شاهد یک طبقه سینما و یک طبقه پارکینگ بوده که هر دو جزء نیازهای ضروری شهر یاسوج است.

وی بیان کرد: هم اکنون قرارداد ساخت این مجموعه با اضافه شدن سه هزا مترمربع بر تعهدات او در حال انعقاد است و به زودی کار احداث این مجموعه آغاز می شود.

شهردار یاسوج گفت:  این مجموعه فرهنگی و تجاری حداکثر تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

جاوید به عملکرد دوساله شهرداری یاسوج در ساماندهی برخی از مشکلات مردم اشاره کرد وگفت: خدمات خوبی در دو سال اخیر مدیریت جدید صورت گرفته، که می توان نقطه پرتاب خوبی برای آینده گان باشد.

وی به هفته دولت و ارائه خدمات شهرداری یاسوج در این هفته اشاره کرد وگفت: یکی از کارهای مهمی که در هفته دولت شهرداری یاسوج انجام خواهد، تعریض خیابان جمهوری یاسوج است.

منتشر شده در :2015/08/18 - 09:08|شناسه خبر: 13984 857 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه