امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۷:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مشاور رسانه محمود احمدی‌نژاد:

احمدی نژاد خواستار مناظره با روحانی شد

ارزیابی وی از دولت روحانی دولتی است که در همه عرصه‌ها ناکارآمد است. او می‌گوید: «دولت روحانی در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و دیپلماتیک ناکارآمد است که ضعیف‌ترین بخش آن بخش اقتصادی است. البته دیگر بخش‌ها هم نمره زیر ۱۰ می‌گیرند اما پایین‌ترین نمره به بخش اقتصادی برمی‌گردد.»

راه ملت: به نظر می‌رسد در کنار موضوع حضور مجدد احمدی‌نژاد و نزدیکانش در عرصه انتخابات بحث شکایت دولتمردان سابق از ساکنان امروز پاستور به موضوعی داغ در عرصه رسانه‌ها و جامعه تبدیل شده است.
نزدیک‌ترین شخص و منبعی که رسانه‌ها می‌توانند از طریق وی مواضع دولت گذشته را جویا شوند عبدالرضا داوری، مشاور رسانه محمود احمدی‌نژاد است. داوری به سخنگوی نانوشته دولتمردان سابق تبدیل شده است که نه تنها از همه ماجراها خبر می‌دهد بلکه خود از طرف وزرای دولت گذشته قول هم می‌دهد. وی اطلاع می‌دهد که احمدی‌نژاد و وزرایش خواهان مناظره با مسئولان دولت یازدهم هستند.
ارزیابی وی از دولت روحانی دولتی است که در همه عرصه‌ها ناکارآمد است. او می‌گوید: «دولت روحانی در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و دیپلماتیک ناکارآمد است که ضعیف‌ترین بخش آن بخش اقتصادی است. البته دیگر بخش‌ها هم نمره زیر ۱۰ می‌گیرند اما پایین‌ترین نمره به بخش اقتصادی برمی‌گردد.»
 داوری درباره علت شکایت دولتمردان گذشته از دولتمردان کنونی توضیح می‌دهد: «هدف این است که حق مطلب روشن شود. دولتی‌ها مجموعه‌ای از اتهامات را متوجه دولت قبل کرده‌اند. بر اساس قاعده «البینه علی المدعی» کسی که اتهامی را متوجه فردی می‌کند برای اتهامات خود باید دلایل، بینه و شاهد خود را ارائه دهد. آقای جهانگیری و بسیاری از دولتی‌ها از جمله خود آقای روحانی مجموعه‌ای از اتهامات را به دولت قبل متوجه کرده‌اند.
البته آقای احمدی‌نژاد درباره آقای روحانی اقدام به شکایت نکرده‌اند ایشان درخواست مناظره داشته‌اند که به اعتقاد من آقای روحانی از این مناظره فرار کردند چون می‌دانند در این مناظره دست خالی خواهند بود. آقای احمدی‌نژاد در آذر سال ۹۲ و بعد از گزارش ۱۰۰روزه آقای روحانی درخواست مناظره کرده بودند چرا که معتقد بودند این گزارش مملو از کذب است و ایشان از زیر این مناظره فرار کردند. اکنون هم آقای احمدی‌نژاد آمادگی این مناظره را دارد و هرموقع که آقای روحانی اعلام آمادگی کنند آقای احمدی‌نژاد وارد صحنه می‌شوند و با ایشان مناظره می‌کنند.»
داوری در خصوص مناظره وزرا هم می‌گوید: «از طرف مقامات رسمی دولت سابق این آمادگی وجود دارد که با مقام هم‌رده خود در دولت یازدهم به مناظره بنشینند. من این قول را می‌دهم که اگر آقای طیب نیا در صحنه مناظره حاضر شوند از طرف دولت گذشته آقای حسینی به عنوان وزیر وقت اقتصاد حضور پیدا می‌کنند. این نه تنها به حوزه اقتصادی مربوط می‌شود، بلکه ما حتی حاضر هستیم در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی با مقامات دولت یازدهم به مناظره بنشینیم.»
منبع: آرمان
منتشر شده در :2015/08/18 - 09:08|شناسه خبر: 13993 872 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه