امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۳:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اولین جشنواره تابستانه یاسوج برگزار می شود

راه ملت: رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج از برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج با حضور ۸ استان کشور از یکم لغایت ۲۷ شهریورماه خبر داد. محمود باقری در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج خبر داد و گفت: این جشنواره با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی، لبخندی برای گردشگران و مشتریان» برای […]

راه ملت: رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج از برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج با حضور ۸ استان کشور از یکم لغایت ۲۷ شهریورماه خبر داد.

محمود باقری در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج خبر داد و گفت: این جشنواره با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی، لبخندی برای گردشگران و مشتریان» برای اولین‌بار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج در ادامه با بیان اینکه این جشنواره با هدف توسعه گردشگری، معرفی جاذبه‌های توریستی استان و رونق بخشیدن فروش روزانه صنوف شهر یاسوج برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره همراه با اجرای موسیقی اقوام ایرانی، برنامه‌های شاد و متنوع و قرعه‌کشی و اهداء جوایز همراه است.

باقری زمان برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج را یکم لغایت ۲۷ شهریورماه عنوان کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش شب‌های یاسوج و اجرای موسیقی و آئین‌های نمایشی اقوام ایران در پارک ساحلی یاسوج برگزار می‌شود.این مسئول در ادامه تصریح کرد: گردشگران و مشتریان می‌توانند از فروشگاه‌های عضو جشنواره تابستانه یاسوج خرید کنند و در قرعه‌کشی جشنواره نیز شرکت کنند.

منتشر شده در :2015/08/19 - 11:08|شناسه خبر: 14052 752 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه