امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۳:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فاز اول محور چهار خطه “لیکک به بهبهان” هفته آینده به بهره برداری می رسد

راه ملت: به نقل از ایسنا، فرماندار شهرستان بهمئی گفت: طرح چهار خطه محور مواصلاتی “لیکک به بهبهان” به طول پنج کیلومتر تا هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد. سلطانعلی رحمانی افزود: طرح چهار خطه محور مواصلاتی “لیکک به بهبهان” یکی از ضروری ترین نیاز های مردم این منطقه است . وی […]

راه ملت: به نقل از ایسنا، فرماندار شهرستان بهمئی گفت: طرح چهار خطه محور مواصلاتی “لیکک به بهبهان” به طول پنج کیلومتر تا هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سلطانعلی رحمانی افزود: طرح چهار خطه محور مواصلاتی “لیکک به بهبهان” یکی از ضروری ترین نیاز های مردم این منطقه است .

وی از بهره برداری فاز اول این طرح به طول پنج کیلومتر تا هفته آینده خبر داد واظهارکرد: میزان اعتبار هزینه شده برای محور اول به طول پنج کیلومتر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی است.

فرماندار شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: طول کلی این راه دو مسیر پنج کیلومتری از خروجی شهر لیکک به سمت شهرستان بهبهان در استان خوزستان است که مرحله نخست آن به طول پنج کیلومتر با پیشرفت ۹۸ درصد در دست اجرا است و تا هفته دیگر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

رحمانی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اضافه کرد: بهره برداری از این مسیر، نقش موثری در کاهش ترافیک به ویژه در تعطیلات فصلی و هفتگی و کاهش تصادفات خواهد داشت.

منتشر شده در :2015/08/20 - 02:08|شناسه خبر: 14069 738 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه