امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۱:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خبرنگار محبوب کهگیلویه دچار سانحه شد

بلافاصله پس از این رخداد، برخی از نزدیکان به صحنه، تباری را به اورژانس انتقال داده و با تلاش تیم پزشکی معاینات پزشکی به صورت سریع از وی صورت گرفت.

راه ملت :حال عمومی محسن تباری خبرنگار و فعال رسانه ای محبوب شهرستان کهگیلویه که شامگاه جمعه دچار سانحه رانندگی شده بود رضایت بخش است.

تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) با اعلام این خبر، تصریح کردند: با انجام تصویربرداری و معاینات پزشکی اولیه مشخص گردید که ایشان از ناحیه کتف و شکم دچار آسیب دیدگی گردیده و به ناحیه سر و صورت وی آسیبی وارد نشده است و خطری ایشان را تهدید نمی کند.
شامگاه جمعه محسن تباری در حالی که در حال پیاده روی و بازگشت از محل کار خود بود یک دستگاه خودرو با انحراف از مسیر خود این فعال رسانه ای را در نزدیکی محل سکونتش زیر گرفته و از محل حادثه فرار میکند.

بلافاصله پس از این رخداد، برخی از نزدیکان به صحنه، تباری را به اورژانس انتقال داده و با تلاش تیم پزشکی معاینات پزشکی به صورت سریع از وی صورت گرفت.
سابقه رسانه ای ارتباط نزدیک تباری با عموم مردم و مسئولین باعث ازدحام جمعیت در جلوی اورژانس جهت پیگیری وضعیت وی گردید.
مسئولینی از استانداری، سازمان تبلیغات، دانشگاه آزاد اسلامی و همکاران رسانه ای وی با حضور در اورژانس و گفت و گو با پزشکان در جریان درمان وی قرار گرفتند.
راه ملت ضمن آرزوی سلامتی برای محسن تباری، بهبود سریع ایشان را از خداوند منان خواستار است و خواستار پیگیری این موضوع توسط مسئولین کهگیلویه می باشد.

tabari

منتشر شده در :2015/08/21 - 12:08|شناسه خبر: 14123 769 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه