امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۶:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هیئت دولت به کهگیلویه وبویر احمد سفر می کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش حجم شبنامه‌ها، شایعه‌ها و گزارش‌های تخریبی در دولت تدبیر و امید در این استان خبرداد.

راه ملت: سید موسی خادمی یکشنبه در نشستی با دست اندرکاران رسانه‌ها در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از دولت تدبیر و امید، خودزنی‌ها و مسائل حاشیه‌ای در این استان بالا اما اکنون آن فضا دیگر وجود ندارد.

وی افزود: اعتماد عمومی و رشد فهم متقابل در کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید نسبت به سایر استان‌ها کشور رشد چشمگیری داشته و در قیاس باگذشته آرام‌تر شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش حجم شبنامه‌ها، شایعه‌ها و گزارش‌های تخریبی در دولت تدبیر و امید در این استان خبرداد.

خادمی گفت: کهگیلویه و بویراحمد دچار مسائل تند سیاسی نیست و دیگر آن استانی نیست که نیروهای انسانی آن بخواهند همدیگر را زمین بزنند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تصمیم شبانه روزی نمی‌گیرد، گفت: دولت مبارزه با فساد را جدی گرفته و بدنبال خشکاندن ریشه‌های فساد در ادارات است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نرخ تورم در زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ۴۰ درصد بود و این درحالیست که نرخ تورم هم اکنون به ۱۵ درصد رسیده است.

خادمی، مهم‌ترین عامل در افایش نرخ تورم در گذشته را سوء مدیریت دانست و اظهارکرد: سوء مدیریت سبب رشد منفی شش درصدی اقتصاد شده بود.

وی تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در دوساله اخیر کهگیلویه و بویراحمد را ۹۰۸ پروژه ذکر و ادامه داد: چهار هزار و ۳۶۵ فرصت شغلی بطور مستقیم و غیرمستقیم در این مدت فراهم شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۶۳۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی دوساله اخیر هزینه شده و خواهد شد.

خادمی افزود: سیاست خارجی دولت تدبیر و امید سبب شد که جنگی در منطقه شکل نگیرد و با در سایه توافق، کشور از یک مرحله خطرناگ گذر کرد.

وی از سفر هیئت دولت در آینده نه چندان دور به کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: آمادگی کامل برای استقبال از هیئت دولت وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال را ۲۰۶ پروژه با ۱۷۸ میلیاردتومان برشمرد./ ایلنا

منتشر شده در :2015/08/23 - 10:08|شناسه خبر: 14212 559 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه