امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۳:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهرداری دهدشت بازیچه سیاسی مخالفان شهردار

از فضای واقعی تا فضای مجازی را در تسخیر اتهام های خود قرار داده اند و هیچ نشانه ای از فروکش کردن تخریب ها وجود ندارد. از جمع های قومی تا جمع های سیاسی و هرجا که فرصت کنند تهمت های خود را روانه شهردار می کنند

جمال موسویان :  آتش توپخانه مخالفان شهرداری دهدشت به طور مکرر آتش بازی می کند و خیالی برای آتش بس هم ندارند .

از فضای واقعی تا فضای مجازی را در تسخیر اتهام های خود قرار داده اند و هیچ نشانه ای از فروکش کردن تخریب ها وجود ندارد. از جمع های قومی تا جمع های سیاسی و هرجا که فرصت کنند تهمت های خود را روانه شهردار می کنند.

حرف های ناصواب ؛ ادعاهای گزاف و خلاف واقع . همه و همه از جانب مخالفانی ادا می شود که چشمان خود را بر واقعیت بسته اند ؛ واقعیت خدمات ارزشمندی است که شهردار دهدشت با تکیه بر تخصص؛ تعهد و سابقه طولانی خدمت در شهرداری دهدشت به دست آورده است و شاهد این مدعا رضایت اکثریت شهروندان از خدمات شهردار است . اینکه مخالفان در هر کوی برزنی سعی در تخریب خدمات شهردار دارند امری ناممکن است زیرا شهروندان فهیم خود بهترین قاضی عملکرد شهردار هستند و چه باک از تخریب مخالفان مغرض!!! اگر چه این حجم تخریب خود بهترین تبلیغ برای خدمات خالصانه و خاضعانه شهردار است چرا که بهترین تبلیغ ضد تبلیغ است زیرا مخالفان به طور ناخواسته باعث تمرکز مردم بر عملکرد شهرداری شده اند و خدمات ارزشمند شهرداری از نگاه تیزین اما منصف شهروندان پنهان نخواهد ماند.

اما مخالفان حداقل تبدیل به منتقد شوند تا به جای تهمت و افترا به نقد شهرداری بپردازند اما باید بدانند نگاه سیاسی به ارگانی مثل شهرداری آفتی بسیار بزرگ برای شهر است که بیش از همه شهروندان از آن آسیب می بیینند زیرا در بازی های سیاسی منافع حزبی/گروهی و شخصی بر منافع عموم ارجحیت دارد . بنابراین انتظار است مخالفان شهروندان را قربانی مطامع سیاسی خود نکنند و به جای کمک به حل مشکلات مردم خود به بخشی از مسیله تبدیل نشوند.

با این همه تخریب اما خوشبختانه شهردار فهیم اسیر این بازی ها نشده و علی رغم بی انصافی مخالفان همچنان صبورانه به خدمات رسانی به شهروندان مشغول است و خود را وقف خدمت به مردم کرده است و تلاش خود را در حل مسایل و مشکلات شهرداری کرده است.

مخالفان که هیچ گونه سندی برای اثبات ادعای خود ندارند و با هیاهو و جنجال سازی دنبال رسیدن به مطامع سیاسی خود هستند اما باید بدانید « گیرم که خلق را به طریقی فریفتی / با دست قضای روزگار چه می کنی ؟ » تهمت و افترا هم شرعا و هم عرفا کاری زشت و ناپسند است که بردن آبروی مومن از هر گناهی بالاتر است.

اگر سندی دال بر تخلف شهرداری وجود دارد به نهادهای نظارتی و مسئول ارایه کنید تا طبق قانون به آنها رسیدگی شود نه با جار و جنجال دنبال میدان دادن به دیپلمه ها !!! باشند ؟؟؟ این از مصیبت های عظمی است که سعی در طرد دکتری شهرسازی از کسوت شهرداری دهدشت دارند و میدان دادن به دیپلمه هاند. اگر چه برخورد با دکتری شهرسازی در شهرداری دهدشت مسبوق به سابقه است. بهرحال شهردار دهدشت علی رغم همه ی مشکلات ساختاری؛ مالی و … خدمات ارزشمند و ماندگاری همچون بهسازی و بازسازی وردی بهبهان و چرام ؛ جدولگذاری ؛ نورپردازی ؛ فضای سبز و …. را به سرانجام رسانده است که از چشم شهروندان فهیم پنهان نمانده است که قضاوت کننده نهایی شهروندان خواهند بود.

بنابراین انتظار است مخالفان اگر ادعایی دارند از مسیر قانونی آن را پیگیری کرده و اجازه ندهند که خدمات رسانی به شهروندان مختل شود البته اگر بفکر شهر و شهروندان هستند….؟؟؟

منتشر شده در :2015/08/24 - 12:08|شناسه خبر: 14231 1063 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه