امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۹:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه وبویر احمد

از مهاجرت نیروهای نخبه استان باید جلوگیری شود

راه ملت: حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رییس کل دادگستری استان به مناسبت  گرامی داشت شهدای دولت و ۱۸۰۰ شهید استان گفت: همکاری میان دستگاه قضایی و اجرایی استان بسیار مطلوب است و امیدواریم این رابطه حفظ شود. وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت:  شهدا جاودانه هستند و این را مردم عادی […]

راه ملت: حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رییس کل دادگستری استان به مناسبت  گرامی داشت شهدای دولت و ۱۸۰۰ شهید استان گفت: همکاری میان دستگاه قضایی و اجرایی استان بسیار مطلوب است و امیدواریم این رابطه حفظ شود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت:  شهدا جاودانه هستند و این را مردم عادی حس نمی کنند زیرا  همین امنیت و پایداری کشور امروز مرهون جهاد شهدای گرانقدر است.

وی گفت: دستگاه قضایی امنیت را برای حوزه های مختلف فراهم می کند تا دستگاههای اجرایی با اطمینان خاطر مسیر توسعه را هموار کنند.

در ادامه این نشست صمیمی موسی خادمی، استاندار با تقدیر از زحمات دستگاه قضایی به ویژه در سه ماه اخیر گفت: قاطعیت رییس کل دادگستری استان در اجرای مصوبات و برقراری نظم و امنیت در استان مثال زدنی است و با وجود حضور کوتاه مدت خود بر بسیاری از حوزه ها اشراف دارند.

وی تصریح کرد: در این مدت کوتاه حجم تخریب ها بسیار کم شده است و همین می تواند مایه دلگرمی مسئولان اجرایی استان شود بنابراین اگر این روند ادامه داشته باشد به گام گذاشتن در توسعه زودهنگام امیدوار می شویم.

خادمی در پایان تأکید کرد: در دو حوزه قضایی و پزشکی باید تلاش کنیم تا با تقویت نیروی انسانی از مهاجرت نیروهای با تجربه و نخبه از استان جلوگیری کنیم.

منتشر شده در :2015/08/25 - 05:08|شناسه خبر: 14281 557 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه