امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۳:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در هفته دولت، هیچ پروژه عمرانی در چارسا و قلعه رئیسی افتتاح نمی شود

ایزدخواه اذعان داشت: باید قدردان خدمات دولت‌ها و نظام باشیم ولی نیاز است که خدمات‌رسانی به مردم بیشتر شود.

راه ملت:  به نقل از فارس،مرتضی ایزدخواه ظهر امروز در نشست شورای اداری چاروسا با تبریک هفته دولت عنوان کرد: تقارن هفته دولت با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) فرصتی معنوی در این هفته است.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی بیان کرد: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت که در این راستا شعار هفته دولت امسال را با عنوان «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» نامگذاری نمودند و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماماً وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی دستاورد‌ها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف را برای مردم تشریح کنند و زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم ولایتمدار ایران به تصویر کشیده شود.

ایزدخواه یادآور شد: یکی از مهمترین ویژگی‌های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت‌‌ها، برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است که باید قدردان این مردم بود.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی با بیان اینکه در این هفته پروژه‌های عمرانی زیادی در مناطق مختلف افتتاح می‌شود، تاکید کرد: متاسفانه با وجود مشکلات زیادی که در سطح چاروسا و شهر قلعه‌رئیسی وجود دارد، هیچ پروژه عمرانی در این هفته در این منطقه افتتاح نمی‌شود.

ایزدخواه اذعان داشت: باید قدردان خدمات دولت‌ها و نظام باشیم ولی نیاز است که خدمات‌رسانی به مردم بیشتر شود.

وی به نبود امکانات ورزشی در این منطقه اشاره کرد و گفت: نبود یک ورزشگاه در حد امکانات اولیه و نبود راه مناسب از جمله مشکلاتی است که مردم این منطقه دارند که جا داشت یک پروژه عمرانی در این هفته همچون دیگر مناطق افتتاح می‌شد.

منتشر شده در :2015/08/26 - 08:08|شناسه خبر: 14329 697 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه