امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۱:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اولین جشنواره تابستانه “شب های یاسوج” افتتاح شد / یاسوج میزبان اقوام ایرانی

باقری در پایان ضمن خسته نباشید به دست‌اندرکاران اجرایی اولین جشنواره تابستانه یاسوج اذعان کرد: به منظور رونق بخشیدن به صنوف شهر یاسوج برنامه «شب‌های یاسوج» هر هفته در شب‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ۲۷ شهریورماه در ظلع شرقی پارک ساحلی یاسوج برگزار می‌شود.

راه ملت: به نقل از فارس، نخستین جشنواره تابستانه یاسوج و برنامه «شب‌های یاسوج» با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ‌آغاز شد.

محمود باقری ‌رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره تابستانه یاسوج و برنامه «شب‌های یاسوج» که معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، اظهار کرد: امروزه از گردشگری به عنوان صنعت بدون دود یاد می‌شود.

رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج با تاکید بر اینکه گردشگری باعث تبادل فرهنگ، ایجاد امنیت و سرمایه‌گذاری آسوده می‌شود، گفت: با توجه به نقش و قدرت بسیار بالای صنعت گردشگری این صنعت رقیب صنایعی چون خودروسازی و نفت و گاز شده است.

وی کشور ایران را دارای جاذبه‌های تاریخی فراوانی دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن دو نوع آب و هوای متفاوت گرم و سرد، جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی در شهرستان‌های هشت‌گانه در طول فصول مختلف سال پذیرای خیل گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اولین جشنواره تابستانه یاسوج با هدف رونق صنعت گردشگری و ایجاد فضای مناسب برای تبادل فرهنگ استان‌های کشور با همکاری کانون سبز قلم برگزار شده، گفت: این جشنواره همراه با اجرای موسیقی اقوام ایرانی، برنامه‌های شاد و متنوع و قرعه‌کشی و اهداء جوایز همراه است.

باقری در بخشی دیگر از سخنان خود اجرای برنامه «شب‌های یاسوج» را از اقدامات مهم در اولین جشنواره تابستانه یاسوج با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی؛ لبخندی برای گردشگران و مشتریان» عنوان کرد و گفت: گردشگران و همشهریان می‌توانند از بازارهای شهر یاسوج که عضو جشنواره تابستانه هستند دیدن و خرید کنند.

وی فروشگاه‌های عضو اولین جشنواره تابستانه یاسوج که گردشگران و شهروندان می‎‌توانند از آن‌ها خرید و امتیاز کسب کنند و در قرعه‌کشی برنامه «شب‌های یاسوج» شرکت کنند را شامل فروشگاه پوشاک و کیف و کفش تعطیلات واقع در خیابان سه جوب روبروی بانک سپه، پوشاک فرخ خان به آدرس درب ورودی بازار رضا، فروشگاه بی‌بی سنتر واقع در ۶۰ متری امام خمینی، مرکز خرید سیتی‌سنتر واقع در خیابان فردوسی نبش هجرت یک، فروشگاه لاوان به آدرس خیابان فردوسی ـ کوچه زاگرس جنب فروشگاه فرخ خان و فروشگاه شال روسری ۲+۱۰ واقع در خیابان طالقانی طبقه زیرین بازار رضا عنوان کرد.

رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج پیتزا آنیل شعبه ۶۰ متری و نمایشگاه صنایع دستی بالان به آدرس خیابان فردوسی روبروی طوس و آب معدنی سپیدار دنا در فروشگاه‌های مواد غذایی را از دیگر فروشگاه‌های طرف قرارداد عنوان کرد و گفت: نمایندگی سامسونگ رهنما واقع در روبروی پاساژ جوکار، حساس موبایل کشاورز نبش پاساژ جوکار، فارس موبایل به آدرس هفت تیر جنب استادیوم و فروشگاه موبایل جنوب کالا به آدرس سردار جنگل جنوبی را از دیگر فروشگاه‌های عضو اولین جشنواره تابستانه است.

باقری در پایان ضمن خسته نباشید به دست‌اندرکاران اجرایی اولین جشنواره تابستانه یاسوج اذعان کرد: به منظور رونق بخشیدن به صنوف شهر یاسوج برنامه «شب‌های یاسوج» هر هفته در شب‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ۲۷ شهریورماه در ظلع شرقی پارک ساحلی یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در اولین هفته از اجرای برنامه «شب‌های یاسوج» گروه هنری خوزستان با اجرای موسیقی محلی خود به این برنامه شادی و نشاط بخشیدند و شاهد حضور حداکثری مردم در این برنامه بودیم.

 

منتشر شده در :2015/08/27 - 10:08|شناسه خبر: 14401 926 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه