امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۹:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قضاوت داوران کهگیلویه وبویر احمد در دیدار حساس لیگ برتر

در هفته چهارم لیگ یک فوتبال کشور و در روز جمعه ۱۳ شهریور، بازی حساس گل‌گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد را دو داور هم استانی روح‌الله شریفی و محمد راهی یکی به عنوان داور وسط و دیگری به عنوان داور کمکی قضاوت می‌کنند

راه ملت: به نقل از فارس، سید پرویز موسوی با اشاره به موفقیت‌های داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: در لیگ‌های مهم فوتبال کشور داوران استان ما در سالیان اخیر درخشش خیره‌کننده‌ای داشته‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوران بسیار خوبی به فوتبال کشور معرفی کرده‌ایم که هر کدام سرمایه‌ای برای فوتبال استان محسوب می‌شوند.

موسوی بیان کرد: داوران ما علاوه بر دانش بالایی که دارند در زمینه اخلاق نیز در داوری کشور جزو بهترین‌ها بوده‌اند و در چند سال گذشته که در لیگ‌های برتر و یک و دو کشور نماینده داوری داشته‌ایم تاکنون گزارشی مبنی بر مشکلات حاشیه‌ای از داوران خود نداشته‌ایم.

این مسئول از حضور داوران استان در مسابقات لیگ امسال فوتبال کشور در لیگ برتر و لیگ دسته اول خبر داد و افزود: امسال و در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور، داوران ما حضور فعالی دارند و تا این جای کار چندین مسابقه را در هر دو رده قضاوت کرده‌اند.

وی گفت: محمد راهی و روح‌الله شریف نمایندگان ما در داوری فوتبال کشور هستند که به همراه داور بین‌المللی پیشکسوت خداداد افشاریان به عنوان ناظر داوری تیم سه نفره داوران استان در رقابت‌های مهم فوتبال کشور محسوب می‌شوند.

موسوی افزود: در هفته چهارم لیگ یک فوتبال کشور و در روز جمعه ۱۳ شهریور، بازی حساس گل‌گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد را دو داور هم استانی روح‌الله شریفی و محمد راهی یکی به عنوان داور وسط و دیگری به عنوان داور کمکی قضاوت می‌کنند.

 

منتشر شده در :2015/08/31 - 10:08|شناسه خبر: 14687 631 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه