امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۰:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد

برخی از مسوولان کشوری حاضر نیستند به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند/ متاسفانه در استان تعامل بین دستگاهی چندان مطلوب نیست

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: هردولتی که سرکار بیاید چون موردتایید رهبری انقلاب است با آن دولت همراهی خواهم نمود و باهیچ نماینده‌ای عهد اخوت و برادری نبسته‌ام.

راه ملت: به نقل از ایلنا، ابراهیم فرزانه چهارشنبه در نشستی با دست اندرکاران رسانه‌ها در محل اداره کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با تشریح روند انتصاب خود در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: البته من اکنون سرپرست بنیاد مسکن بوشهر هم هستم و چون مادرم لر است و کهگیلویه و بویراحمد نیز دارای قرابت‌های زیادی با بوشهر است این مسوولیت را پذیرفتم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی خواستم به این استان مسوولیت‌های دیگری حتی استان تهران به من پیشنهاد داده شد اما آن را نپذیرفتم و دوست داشتم در این استان مسوولیت را برعهده بگیرم و به مردم محروم منطقه کمکی کرده باشم.

فرزانه با تاکیدبراینکه من وظیفه دارم در برنامه‌ها با هرنماینده‌ای اعم از ولی فقیه، مجلس شورای اسلامی و یا دولت همراهی داشته باشم، ادامه داد: همراهی من با نماینده مجلس شورای اسلامی به معنای همراهی با وی در سیاست نیست چون من آدم عمرانی هستم.

وی گفت: تاکنون از هیچ نماینده مجلسی حمایت نکرده‌ام و در تمامی دولت‌ها مسوولیت برعهده داشته‌ام و کاری هم به اینکه چه کسی اهل فتنه است چه کسی نیست ندارم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: هردولتی که سرکار بیاید چون موردتایید رهبری انقلاب است با آن دولت همراهی خواهم نمود و باهیچ نماینده‌ای عهد اخوت و برادری نبسته‌ام.

فرزانه با اظهارتاسف از اینکه برخی در کهگیلویه و بویراحمد بخاطر ۴۵ هزارتومان به نماینده مجلس فشار آورده تا با وی تماس بگیرند، تصریح کرد: عزل مدیران شهرستانی برعهده خودم است اما در انتصابات با فرماندار هماهنگ خواهم بود.

وی گفت: اگر مدیری از مجموعه بنیاد مسکن کارسیاسی کند و یا از فرد خاصی در ساعات اداری حمایت کند بدون شک عزل خواهد شد و سریعا وی را عزل می‌کنم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه در این استان تعامل بین دستگاهی چندان مطلوب نیست و باید این تعاملات بیشتر شود و از سویی به این بنیاد جهت مشارکت در پروژه‌های عمرانی بزرگ اعتماد ندارند.

فرزانه با انتقاد از اینکه به توانایی‌های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی اعتمادی ندارند، ادامه داد: کاری در این استان عده‌ای کرده‌اند که سیمای استان را بدجلوه داده‌اند.

وی گفت: برخی از مسوولان کشوری حاضر نیستند به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند و مدتی پیش یکی از این مسوولان را بعد از ۱۷ سال به استان آوردیم که اذعان داشت چهره استان تغییر اساسی کرده است.

منتشر شده در :2015/09/02 - 01:09|شناسه خبر: 14808 899 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه